SvennAndre Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hei, spør liksågreit i tråden her jeg.. Kjøpte min xbox360 for noen uker siden, og har til nå spilt bare demoer, og det har funka fint. Kjøpte splinter cell DA i forrige uke, og etter det har boksen begynt å låse seg etter en 10-15min med spilling. Er det feil på boksen? Strømadapteret står helt fritt, ingenting som blokker det og det er ikke nevnverdig varmt. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Min begynte sånn før den tok kvelden med røde lys, ble bare verre og verre. Men det må jo ikke være det samme problemet med din box. Ringte MS suport i dag eg og, og fikk høre att Xboxen var ankomet Tyskland i dag. Noen som har en peiling på vor lenge det er før eg får en igjenn nå? 7279142[/snapback] Det tar ca ei uke pluss/minus, hvis du ikke er uheldig. Endret 13. november 2006 av xeran2 Lenke til kommentar
-Flash Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har du fått eska/likiste? Da ringer du firmaen som står på klistremerkene som ligger i eska DHL eller UPS. Så avtaler du at du embalerer boxen selv (ta postpapir rundt) og sender den med vanlig post til DHL/UPS sitt lager. Koster deg en hudrings men går mye fortere hvis du bor i utkanten og DHL/UPS ikke kommer hos deg. Jeg bor i utkant-norge og hos meg tok tur retur 6 uker 7279552[/snapback] Nei jeg har ikke fått den. Men han svenske support fyren sa de skulle sende den. Hvor mange dager tar det ca når jeg bor i finnmark? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nei jeg har ikke fått den. Men han svenske support fyren sa de skulle sende den. Hvor mange dager tar det ca når jeg bor i finnmark? 7281568[/snapback] Kommer an på hvor lang tid posten bruker opp dit (er vel snakk om 1 dag eller 2 ekstra i forhold til sentrale strøk). Jeg fikk min (esken) etter 5 dager, og jeg bor relativt sentralt. Ikke så sentralt at DHL leverer, så den kom i posten. Du bør vel ha den i hende innen 7-10 dager etter telefonsamtalen, uten at jeg står ansvarlig for dette løftet Lenke til kommentar
-Flash Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nei jeg har ikke fått den. Men han svenske support fyren sa de skulle sende den. Hvor mange dager tar det ca når jeg bor i finnmark? 7281568[/snapback] Kommer an på hvor lang tid posten bruker opp dit (er vel snakk om 1 dag eller 2 ekstra i forhold til sentrale strøk). Jeg fikk min (esken) etter 5 dager, og jeg bor relativt sentralt. Ikke så sentralt at DHL leverer, så den kom i posten. Du bør vel ha den i hende innen 7-10 dager etter telefonsamtalen, uten at jeg står ansvarlig for dette løftet 7281635[/snapback] Takker for svar. Jaja får bare satse på at Microsoft sender den da. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 To uker siden første gang jeg ringte til support. Har enda ikke fått eposten ifra da Seinest var på fredag, da de tok epostadressen ifra min GamerTag. Men enda ingen epost.. Lenke til kommentar
-Flash Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 To uker siden første gang jeg ringte til support. Har enda ikke fått eposten ifra da Seinest var på fredag, da de tok epostadressen ifra min GamerTag. Men enda ingen epost.. 7281812[/snapback] Ser ikke ut til at jeg er den eneste heldigvis. Har du fått eska hos ms? Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 To uker siden første gang jeg ringte til support. Har enda ikke fått eposten ifra da Seinest var på fredag, da de tok epostadressen ifra min GamerTag. Men enda ingen epost.. 7281812[/snapback] Ser ikke ut til at jeg er den eneste heldigvis. Har du fått eska hos ms? 7281938[/snapback] Hei på deg flash, jeg bor også i Finnmark. Min erfaring er at det tar ca 5-7 dager før du får esken fra DHL og ca 2 uker før du får maskinen tilbake fra tyskland. Har nå sendt inn min andre xbox (Error 71 melding) og venter den tilbake om ca 1 uke. Sist gang fikk jeg e-post fra microsoft når den ble sendt inkl. sporingnr. Fra Tyskland og til Finnmark tok det kun 2 døgn. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg får ingen eske. Jeg må pakke et eller annet sammen selv Begynner å bli mektig irritert på dette opplegget. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er det mye problemer med xbox 360? Jeg bestillte min igår, å venter å få den imorgen. Men alle disse feilmeldingene gjør meg nervøse! Hater å måtte levere inn ting til support! Lenke til kommentar
-Flash Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 To uker siden første gang jeg ringte til support. Har enda ikke fått eposten ifra da Seinest var på fredag, da de tok epostadressen ifra min GamerTag. Men enda ingen epost.. 7281812[/snapback] Ser ikke ut til at jeg er den eneste heldigvis. Har du fått eska hos ms? 7281938[/snapback] Hei på deg flash, jeg bor også i Finnmark. Min erfaring er at det tar ca 5-7 dager før du får esken fra DHL og ca 2 uker før du får maskinen tilbake fra tyskland. Har nå sendt inn min andre xbox (Error 71 melding) og venter den tilbake om ca 1 uke. Sist gang fikk jeg e-post fra microsoft når den ble sendt inkl. sporingnr. Fra Tyskland og til Finnmark tok det kun 2 døgn. 7282219[/snapback] Takker for svar. Trenger jeg å ringe DHL å be de sende meg eske eller holder det at jeg har ringt ms? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Trenger jeg å ringe DHL å be de sende meg eske eller holder det at jeg har ringt ms? 7282302[/snapback] Det er MS som sender deg esken. Den blir levert til deg av DHL (eller evt. posten). Så du skal motta esken etter å ha ringt MS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Så var min andre likkiste bestilt. Men en halvtimes venting en tirsdags føremiddag må være på grensen over hva som er lovlig. Etter 20 minutter sa jeg til meg selv at jeg ikke ville vente ett sekund over 30 minutter, men jammen fikk jeg svar etter 29 minutter og 50 sekunder. Til gjengjeld fikk jeg en svensk dame som var lett å forstå og vi hadde ingen komunikasjonsproblemer. Så da er det bare å vente, GeoW er heldivis ikke betilt ennå, så da klarer jeg vel å vente og se om den asiatiske versjonen blir regionsfri slik at det kan skaffes fra play-asia til en billig penge. Tror jeg skal bruke denne muligheten til å fullføre Psychonauts en gang for alle mens jeg venter... Lenke til kommentar
-Flash Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Dere som har fått ny Xbox har dere merket mindre støy etc og om ikke spill fryser osv? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Når jeg ringte de for en uke siden skulle jeg vente på mail, nå idag fikk jeg den, og der stod det at jeg skulle gjøre klar boksen og vente på neste email. andre som har fått denne, virker som jeg aldri skal få ny boks, for de sa at jeg skulle få en lapp jeg kunne printe ut og gi til UPS. WTF? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Når jeg ringte de for en uke siden skulle jeg vente på mail, nå idag fikk jeg den, og der stod det at jeg skulle gjøre klar boksen og vente på neste email. andre som har fått denne, virker som jeg aldri skal få ny boks, for de sa at jeg skulle få en lapp jeg kunne printe ut og gi til UPS. WTF? 7283104[/snapback] Hm.. litt forskjellige rutiner ute og går her, ja.. MS har vel avsluttet avtalen med UPS? Det sa i alle fall hun jeg snakket med i UPS-kundeservice da jeg ringte. De aller fleste her inne har jo fått eske tilsendt av DHL, stemmer ikke dette? Edit: Du burde kanskje ringe igjen, for dette høres jo litt rart ut. Endret 14. november 2006 av rekyl Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 ja det ser nesten ut som om Dem har begynt og bruke DHL istedenfor UPS. var DHL som henta min Box her en dagen og. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Dette er meldingen jeg får: English Thank you for contacting Xbox Customer Care. We have received your request for service. Please prepare your console and follow the instructions provided by our customer service department. You will receive an e-mail as soon as the next step in the process has begun. Note: This is not a monitored e-mail address. Hvor lenge må jeg vente a? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 ja det ser nesten ut som om Dem har begynt og bruke DHL istedenfor UPS. var DHL som henta min Box her en dagen og. 7285319[/snapback] Hun jeg pratet med i dag på sa at det var UPS, men hun kan jo bare ha forsnakket seg... Vi får se hvem som kommer om et par dager. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hun jeg pratet med i dag på sa at det var UPS, men hun kan jo bare ha forsnakket seg... Vi får se hvem som kommer om et par dager. 7286768[/snapback] Kanskje det er Doug Heffernan;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå