Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Ja eg måtte inn på posten eg også, men betalte nada. Like greitt, da kan man få sendt avgårde boksen på samme dag som esken kommer. Har jo hørt at fleire har fått sendt boksen ed DHL/UPS mannen på døra også da men;)

7261880[/snapback]

Var på posten idag og hørte om de sendte DHL-pakker, men de ville ikke ta imot. Rart at du fikk sendt med posten da. Jaja, går greit at DHL kommer og henter mens jeg er på skolen. Funket fint sist:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er DHL så taster du inn airway-nummeret inn på sporingssida på www.dhl.no. Det nummeret finner du øverst til høyre på de lappene som fulgte med esken.

7265281[/snapback]

 

 

ah.. bare så syn at eg sendete alle lappen med tilbake, viste ikkje vilke eg skulle ha og slik så dem fikk alle meg seg igjenn :/

7265397[/snapback]

 

Kjipt det, men det er ikke så farlig. Du får den ikke tidligere tilbake uansett :)

Men alltids beroligende og se hvor den befinner seg. Du kan jo alltids ringe support og få nummeret.

Lenke til kommentar

:cry:

 

Min maskin, som er 5 dager gammel, henger seg opp ca. hvert 15. minutt i alle spill/demoer.

Litt irriterende kan man si... Jeg har satt den ut av TV-bordet, så det har nok med luft. Har også prøvd når det er skikklelig kaldt på rommet.

 

Så det er kanskje ikke at den blir for varm som er problemet?

 

Noen andre som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
:cry:

 

Min maskin, som er 5 dager gammel, henger seg opp ca. hvert 15. minutt i alle spill/demoer.

Litt irriterende kan man si... Jeg har satt den ut av TV-bordet, så det har nok med luft. Har også prøvd når det er skikklelig kaldt på rommet.

 

Så det er kanskje ikke at den blir for varm som er problemet?

 

Noen andre som har opplevd lignende?

7267787[/snapback]

 

Jepp, min første gjorde det hele tia. Hørte en lyd og så masse firkanter over hele skjermen. Den måtte jeg sende inn. HEnger den seg opp i dashboard også eller?

Lenke til kommentar
:cry:

 

Min maskin, som er 5 dager gammel, henger seg opp ca. hvert 15. minutt i alle spill/demoer.

Litt irriterende kan man si... Jeg har satt den ut av TV-bordet, så det har nok med luft. Har også prøvd når det er skikklelig kaldt på rommet.

 

Så det er kanskje ikke at den blir for varm som er problemet?

 

Noen andre som har opplevd lignende?

7267787[/snapback]

 

Jepp. Kjøpte min på fredag med GOW i tankene, og fikk en "fin" helg med bare frys. Er nå levert inn på Spiderman, så får de ta seg av all frusten med support o.l.

 

Opplevde faktisk at når jeg hadde maskinen stående på i et spill med tv'en av i et par timer, så frøys den ikke, men når jeg begynte å spille, så frøys den etter X antall minutter hver gang. Har prøvd med et annet spill også, så det er ikke spillet som er feil på.

 

Har andre opplevd det med frysing med eller uten tv'en på? Frysen jeg får er at skjermbildet er "frosset fast" (ingen rare streker eller noe) og xboxen reagerer ikke på noen signaler fra controlleren, men jeg har ikke den sagnomsuste røde ringen.

Lenke til kommentar
Ringte MS support igår og de sa at de skulle sende mail til meg innen 24 timer men har ennå ikke fått svar!  :( Jeg bor i finnmark å jeg tror ikke det er UPC her så hvordan får jeg sendt den da?

7277735[/snapback]

 

Har du fått eska/likiste? Da ringer du firmaen som står på klistremerkene som ligger i eska DHL eller UPS. Så avtaler du at du embalerer boxen selv (ta postpapir rundt) og sender den med vanlig post til DHL/UPS sitt lager. Koster deg en hudrings men går mye fortere hvis du bor i utkanten og DHL/UPS ikke kommer hos deg.

 

Jeg bor i utkant-norge og hos meg tok tur retur 6 uker :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...