Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Dere som har fått de 3 røde ringene: Har dere hatt boksen lenge? Jeg sitter bare å venter på at jeg også skal få nå.. Slik at jeg muligens får en som er mere stabil.

7231038[/snapback]

 

Hvilken build har du? Har du et eksemplar fra 2005 får du uten videre et nytt eksemplar når du ringer support. de spurte ikke engang hva det var for slags feilkode. Har du gått over alle tilkoplinger? Tørket av kontaktene på kablene med en antistatisk klut? Klemt på sidene av boxen som nevnt tidligere?

 

Jeg hadde en launchconsole som jeg behandlet bedre enn svigermora men den dødde som Xeran2 også skrev. meget brått og brutalt.

 

Jeg har ventet i snart 5 uker på en ny box og den har nu klart å ake seg til Wonderfull Kopenhagen ser jeg på UPS sitt trackingsystem :thumbup: Mind you jeg bor i Bushen med en Big B Bor du i mer sentrale strøk går det 2 - 3 uker.

 

Jeg har stor mistanke om at det er et varmeproblem som kan begrense livstiden for utsatte boxer så jeg monterte dobble eksterne vifter som trekker ut varmen ut av maskinen så at den føles kald ut etter 4 timer Splinter cell DA :thumbup:

0 freeze ups siden, spilte 15 minutter uten de ekstra viftene, WHAM! crash!

 

Så prøv husmor-løsningene som rullerer på nettet og hvis det ikke hjelper, ring support!

 

Sucks monkey balls anyway å være uten box i disse dagene :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var da rart, slapp det eg :p Syns at du må lide deg igjennom så mange uka da :(

7261123[/snapback]

 

Min tok sirka 6 -7 uker tur retur, men bor da innerst i skogen i nord-norge der Dhl og Ups ikke kommer i det hele tatt.

 

Sendte selv likisten til Dhl` adresse med Posten (betalte det selv 107,-) kom tilbake fredag, også med vanlig post.

Fikk som sagt harddisk ekstra i gave (preplayed). Det var en refurb maskin men så ut som ny:-)

 

Bor du i huttiheita kan det lønne seg å sende xboxen selv til dhll/ups men du må ringe dem og gi beskjed. Dette kan gå litt fortere siden ellers DHL eller UPS må ke ndre firmaer som henter boxen hos deg men dette må de ordne per tilfelle, dette medfører ekstra arbeid plus at det er avhengig av når tid denne firmaen er i nærheten der du bor neste gang, kan gå en 10 dager for eksempel før de har ærende i område. Derfor, send pakken sel, koster litt me me, sparer kanskje en 14 dager.

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
mamma tok med min Boks til jobben, og så kom dem og henta den på jobben der.  dem henta den på Fredag, i går.  Er vell tvilsomt at eg får den til Neste helg, GOW! :/

7263817[/snapback]

 

Første gangen jeg sendte den avgårde gikk det 2 uker på dagen fra jeg sendte den til jeg fikk den igjen, satser på at det tar litt kortere tid nå da den brukte 1 dag nå, mot 4 dager sist på å komme ned til tyskland.

Jeg vil også ha den før gears of war kommer ut :)

Lenke til kommentar
mamma tok med min Boks til jobben, og så kom dem og henta den på jobben der.  dem henta den på Fredag, i går.   Er vell tvilsomt at eg får den til Neste helg, GOW! :/

7263817[/snapback]

 

Første gangen jeg sendte den avgårde gikk det 2 uker på dagen fra jeg sendte den til jeg fikk den igjen, satser på at det tar litt kortere tid nå da den brukte 1 dag nå, mot 4 dager sist på å komme ned til tyskland.

Jeg vil også ha den før gears of war kommer ut :)

7264941[/snapback]

 

 

hvordan vet du vor lang tid det tar før den er i Tyskland og slikt?

Lenke til kommentar
Hvis det er DHL så taster du inn airway-nummeret inn på sporingssida på www.dhl.no. Det nummeret finner du øverst til høyre på de lappene som fulgte med esken.

7265281[/snapback]

 

 

ah.. bare så syn at eg sendete alle lappen med tilbake, viste ikkje vilke eg skulle ha og slik så dem fikk alle meg seg igjenn :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...