enkisfranorgetsted Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fikk min nye Xbox sendt i fra England??wtf (står det) det syke er at upc hentet den på mandag og jeg fikk en ny en i dag... Og det er TORSDAG! det er service det Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei! Jeg fikk tilbake min tredje Xbox 360 idag. WoHoo!! Det er en Samsung dvd-Rom. Nå har jeg to Xbox'er, så når den ene er på reprasjon så spiller jeg på den andre! Saken er at jeg har kjøpt disse xbox'ene billig med Red Ring of Light, av folk som ikke vet at disse fikses på garantien :!: Kjøpte meg en Core med harddisk for 500! Den fikk jeg tilbake fra reprasjon i dag. Så den første kjøpte jeg for 600kr med PGR 3 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Si ifra hvis du for tak i flere. Er hypp på å kjøpe jeg Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hah.. nå fikk jeg "disc is unreadable" erroren.. nei, får visst bestille ny likkiste alikevel Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Noen som har lagt merke til at den svenske support-linjen har byttet ut de automatiske ventebeskjedene med en nesten helt uforståelig? Fikk "unreadable disc" ..æsj!! Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ringte i dag den svenske support`n og valgte å gå "English" mye lettere å forstå enn noen "jahg har en hoon`i Loon` (jeg har en hund i Lund) svensker. Viser det faktisk at denne engelske avdelingen jobber fra Nederland Mwuhahahaha! Veldig vennlige folk og veldig lett å forstå. Go "Dutch" og velg den engelske versjonen når du ring svenske support! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Haha! Nå har boxen begynt å "fryse" igjen...! Tror jeg dævver! Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ringte i dag den svenske support`n og valgte å gå "English" mye lettere å forstå enn noen "jahg har en hoon`i Loon` (jeg har en hund i Lund) svensker.Viser det faktisk at denne engelske avdelingen jobber fra Nederland Mwuhahahaha! Veldig vennlige folk og veldig lett å forstå. Go "Dutch" og velg den engelske versjonen når du ring svenske support! 7212913[/snapback] Ja, ble faktisk satt over til engelsk support etter endel venting, siden de svenske tydeligvis er overarbeidet (sikkert fordi de bruker dobbelt så lang tid siden nordmenn ikke forstår dem så godt) Hun jeg snakket med på engelsk support var veldig hyggelig og som du sier, veldig lett å forstå Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ja, da fikk jeg "unreadable disc" igjen og må levere inn konsollen. Er så lei nå så tror nesten jeg bare kjøper en på elkjøp som jeg kan ha i mellomtiden for så og benytte 30 dagers retur rett på den når UPS leverer den reparerte tilbake... Noen som har prøvd ut dette før? Skal spille Fifa på vors så MÅ ha en i dag, hehe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Begynner det å bli ein del her inne som har levert 2-3 konsoller? Er nesten som at eg sitter å venter på at 2.boksen min skal ta kveld. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Begynner det å bli ein del her inne som har levert 2-3 konsoller? Er nesten som at eg sitter å venter på at 2.boksen min skal ta kveld. 7216048[/snapback] Det er min andre jeg leverer inn, men jeg har nok hatt maks uflaks. Det skal jo ikke være så dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ser at mange har hatt problemer med svensk support. Det har IKKE jeg. Damen jeg prata med var veldig hyggelig og forsto alt jeg sa og vice versa. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ser at mange har hatt problemer med svensk support. Det har IKKE jeg. Damen jeg prata med var veldig hyggelig og forsto alt jeg sa og vice versa. 7216420[/snapback] Samme opplevelse her. Og boxen ble sendt og returnert på 5 dager... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hadde ikkje hnoen problemer med den svenske supporten eg heller, og han eg pratet med under prosessen var hjelspom og gjorde seg godt forstått. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg gikk til innkjøp av x360 core i går (På elkjøp for og returnere den når jeg får igjen min egentlige xbox når den kommer fra reperasjon) Jeg fikk litt dårlig samvittighet av det hele ovenfor elkjøp, men det får så være. Uansett, når jeg kom hjem og skulle sette i et spill ville ikke dvd skuffen åpne seg! Ok tenkte jeg og prøvde igjen og ikke før femte gang gikk den opp. Sånn er det hver gang(Varierer litt i hvor mange ganger jeg må prøve). Så da har det seg sånn at jeg er eier av 2 ødelagte x360 på en gang På mandag leverer jeg tilbake den ødelagte til elkjøp og jeg skal sende min andre ødelagte til Tyskland. Jeg skal reise mye i tiden fremover, så jeg hadde uansett ikke fått spilt, men jeg syns det hele er litt tragisk... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ang. DVD-skuffeer osm ikkje åpner seg. Når eg fikk min (ny boks) igjen fra service ville ikkj eluka åpne første gangen.Ja, eg blei varm i sjela.Men den kom seg etterhvert. Og etter at eg har lagt boksen horisontalt har eg aldir hatt noe trøbbel med den igjen. På mitt drev såg det ut til at det var ein liten plastkant ytters på skuffen,som ikkje var heilt jevn. Tror det var den som gjorde at den hang litt. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Mistet min idag ja. (de 3 fine røde ringene). Bestiller vel likiste på mandag, håper jeg får en med den ''rolige'' DVDn da. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hei! Den xbox'en jeg fikk tilbake fra Microsoft var en med Samsung drev. Så jeg ble litt nysjerrig på hvordan støy nivået er i forhold til den med Hitachi drev. Og jeg synes at den med Hitachi var mye stillere en Samsungen. Så det ikke 100% sikkert at hvis man får med Samsung drev så er den stillere. Endret 6. november 2006 av Baba2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Dere som har fått de 3 røde ringene: Har dere hatt boksen lenge? Jeg sitter bare å venter på at jeg også skal få nå.. Slik at jeg muligens får en som er mere stabil. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg kjøpte xboxen i mai og fikk de tre røde ringene i starten av oktober, opplevde ingenting som skulle tyde på at de ville komme. Men de kom, brått og brutalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå