Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360

fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare vent din maskin må inn den og. alle 360 skal MINST inn 1 gang te rep, virker sånn værtfall :yes:

min er inne for fjerde gang :w00t:

6373366[/snapback]

Du er jaggu med tålmodig.

Hadde rablet for meg.

Nesten så du bør ha 2 360-er. En som er på service mens den andre repareres, og så sender du den til service når den andre er reparert.

6373938[/snapback]

det kommer til å rable for meg vist eg må sende inn min femte maskin. kommer sikkert i avisen "gal 360 eier tok en GTA på microsofts hovedkontor i norge" :yes:

og for di som måtte lure har ikke sendt inn maskinene fordi di låser seg en gang i blant, eller andre småting. har vært f*cka alle sammen. :dontgetit:

Endret av 3000
Lenke til kommentar
bare vent din maskin må inn den og. alle 360 skal MINST inn 1 gang te rep, virker sånn værtfall :yes:

min er inne for fjerde gang :w00t:

6373366[/snapback]

Du er jaggu med tålmodig.

Hadde rablet for meg.

Nesten så du bør ha 2 360-er. En som er på service mens den andre repareres, og så sender du den til service når den andre er reparert.

6373938[/snapback]

det kommer til å rable for meg vist eg må sende inn min femte maskin. kommer sikkert i avisen "gal 360 eier tok en GTA på microsofts hovedkontor i norge" :yes:

og for di som måtte lure har ikke sendt inn maskinene fordi di låser seg en gang i blant, eller andre småting. har vært f*cka alle sammen. :dontgetit:

6379964[/snapback]

Skjønner deg! Min 360 er sendt inn "kun" for andre gang, og jeg blir sakte med sikkert gal.

Hvis du skal ha Rampage på MS sitt hovedkontor informer meg først, vil gjerne være med :thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg får en eske i posten som jeg skal sende Xboxen inn med. Harddisken min skal faen ikke MS få, har spillt så mye på den :p

Hmm, skal også kjøpe ny 360 på elkjøp for så å bytte den inn når jeg får min tilbake, faen ikke dumt ^^

Ny 360 på tirsdag :w00t:

Lenke til kommentar

Correct me if I'm wrong, men stod det ikke på lappen uten på esken din at den blir sendt via posten til UPS.

Så tar UPS den videre til Tyskland?

Slik var i alle fall min løsning. Jeg sendte den brune esken via posten til UPS Oslo, så tok UPS seg av Oslo-Tyskland og retur, før posten igjen leverte til meg.

Tok 4 lange uker det gitt.

Lenke til kommentar
Correct me if I'm wrong, men stod det ikke på lappen uten på esken din at den blir sendt via posten til UPS.

Så tar UPS den videre til Tyskland?

Slik var i alle fall min løsning. Jeg sendte den brune esken via posten til UPS Oslo, så tok UPS seg av Oslo-Tyskland og retur, før posten igjen leverte til meg.

Tok 4 lange uker det gitt.

6412629[/snapback]

Jo Pakken blir sendt til Oslo,så videre til Tyskland ;) Tok det 4 uker til den ankom Tyskland fra Oslo, elelr til du fikk ny box tilbake? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det tok 4 uker og 1 dag før jeg hadde boxen tilbake.

Var vel 3 dager til Oslo, og 3 dager fra Oslo og til Tyskland.

Samme i retur, og over 2 uker lå den og samlet støv på et verksted.

Dog, de sendte meg en ny Xbox i retur.

(En med samsungdrev som ikke bråker :D så den som venter på noe godt.....)

Lenke til kommentar

6414022[/snapback]

z0mg!11

Jaja, eg får bare trøste meg med tanken at eg JOBBER mye i sommer og at eg ikkje får tid til å leike med boxen uansett. Noe som er regelrett LØGN,da eg har friuke om 2 uker :ermm:

*Ber ein stille bønn til Peter Moore på sengekanten hver bidige kveld framover*

Lenke til kommentar

6414022[/snapback]

i helv.. 4 uker?!? skal jo bare ta maks 2. eller er det vist ups henter boxen på døren?? kundesupport har sagt alle gangene eg har levert inn 10-14 dager.

min skulle vært tilbake seinest onsdag :mad:

Lenke til kommentar

jeg skal sende min inn i morgen. har allerede pakket den, eller rettere sagt; jeg holder på :p

lurer på ett par ting though:

1: det var vel bare xboxen med HDD man skulle sende inn? (tror det var det jeg fikk beskjed om)

2: de arka som fulgte med, hva skal jeg med de. Har klistra den greia som skulle på fronten på (slik som jeg skulle). Men resten av papira, skal de i esken igjen? eller skal jeg ha de?.

3: Hvor skal jeg ringe?

står i punkt 7 på instruksjonen (rett etter jeg er ferdig å pakke):

7. -bilde av en telefon-

NO -9 sifret tall -

CH -10 sifret tall -

og under punkt 8 skal jeg ringe ups.

Er mange spørsmål, men håper på svar kjappest mulig, da jeg skal sende den i morgen :)

Lenke til kommentar

Ikke send med HDD. Da mister du alle saves og ting du har.

Jeg fikk beskjed om ikke å sende med HDD, men kun konsoll.

NO-9siffer og CH-10siffer er sporingsnumre.

Hvis du har en lapp med NO-siffer høres det ut som du skal på posten, men hvis det står at du skal ringe UPS, så ringer du 800-33-470.

Du beholder 1 av de skjemaene som fortoller sendingen.

(Det skjemaet med tall i euros osv.)

De andre tollskjemaene skal være med sendingen.

Noter deg sporingsnumrene NO-9siffer og CH-10siffer. Så kan du spore sendingen din på vei til tyskland og vite når den ankommer verkstedet.

NO-sporing finner du på posten. CH høres ut som UPS_sporing, men min UPS-sporing var et 1Z-nummer.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som sliter med å få tak i den helvetes boksen som man skal retunere xboxen i? prøvde først og maile kundeservice, men fikk selvsagt svar om at jeg måtte ringe de. av en eller annen merkelig grunn. Har så prøvd og ringe et par ganger med får aldri svar. kom engang til en telefonsvarer der jeg la igjen navn, tlf nr og feil men de ringte selvsagt ikke opp.

Er det noen magiske triks jeg må gjøre? eller er det bare og fortsette og prøve..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...