Mala Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Sitter å hører på ventemusikken til Supporten lol :!: EDIT: DEN pr0n musikken jo Endret 24. juni 2006 av Mala Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Sitter å hører på ventemusikken til Supporten lol :!: EDIT: DEN pr0n musikken jo 6374344[/snapback] Ja, ventemusikken har jeg fått høre et par ganger nå Er heldigvis nokså greie folk på supporten Lenke til kommentar
3000 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) bare vent din maskin må inn den og. alle 360 skal MINST inn 1 gang te rep, virker sånn værtfall min er inne for fjerde gang 6373366[/snapback] Du er jaggu med tålmodig. Hadde rablet for meg. Nesten så du bør ha 2 360-er. En som er på service mens den andre repareres, og så sender du den til service når den andre er reparert. 6373938[/snapback] det kommer til å rable for meg vist eg må sende inn min femte maskin. kommer sikkert i avisen "gal 360 eier tok en GTA på microsofts hovedkontor i norge" og for di som måtte lure har ikke sendt inn maskinene fordi di låser seg en gang i blant, eller andre småting. har vært f*cka alle sammen. Endret 25. juni 2006 av 3000 Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 bare vent din maskin må inn den og. alle 360 skal MINST inn 1 gang te rep, virker sånn værtfall min er inne for fjerde gang 6373366[/snapback] Du er jaggu med tålmodig. Hadde rablet for meg. Nesten så du bør ha 2 360-er. En som er på service mens den andre repareres, og så sender du den til service når den andre er reparert. 6373938[/snapback] det kommer til å rable for meg vist eg må sende inn min femte maskin. kommer sikkert i avisen "gal 360 eier tok en GTA på microsofts hovedkontor i norge" og for di som måtte lure har ikke sendt inn maskinene fordi di låser seg en gang i blant, eller andre småting. har vært f*cka alle sammen. 6379964[/snapback] Skjønner deg! Min 360 er sendt inn "kun" for andre gang, og jeg blir sakte med sikkert gal. Hvis du skal ha Rampage på MS sitt hovedkontor informer meg først, vil gjerne være med Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 jeg har fått esken. Fikk også ett nummer (for langt til å være tlf nr tror jeg), men husker ikke hva det skal brukes til. Etter jeg har pakka inn 360 (med HDD (slik jeg fikk beskjed om)) hvor skal jeg da ringe, og hva med nr? på forhånd takk. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hmm, jeg får en eske i posten som jeg skal sende Xboxen inn med. Harddisken min skal faen ikke MS få, har spillt så mye på den Hmm, skal også kjøpe ny 360 på elkjøp for så å bytte den inn når jeg får min tilbake, faen ikke dumt ^^ Ny 360 på tirsdag Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hah! Står i forbrukerloven at hvis reprasjonen tar mer enn 1 uke har du krav på erstatningsprodukt! *ringe MS* Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Interessant. Informer oss om hvordan de reagerer på det kravet. Jeg har ventet på min 360 i snart 1 måned nå. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Interessant.Informer oss om hvordan de reagerer på det kravet. Jeg har ventet på min 360 i snart 1 måned nå. 6384808[/snapback] Skal informere dere ja Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tenkte bare jeg skulle si at jeg ikke kommer til å kreve Xbox hvis det tar lengre enn en uke. Jeg har kjøpt ny på Elkjøp Har forresten sendt inn den forrige, den var defekt uansett. Powerswitchen i front virket ikke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Eg har enda ikkje fått den jævla eska til å legge boxen i Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ja da var eg innom Postkontoret og sendte avgårde min 360 på ein liten ferie nedover Tyskland. Litt deilig at eg måtte sende den inn sjøl, så slipper eg å vente på UPS Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Correct me if I'm wrong, men stod det ikke på lappen uten på esken din at den blir sendt via posten til UPS. Så tar UPS den videre til Tyskland? Slik var i alle fall min løsning. Jeg sendte den brune esken via posten til UPS Oslo, så tok UPS seg av Oslo-Tyskland og retur, før posten igjen leverte til meg. Tok 4 lange uker det gitt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Correct me if I'm wrong, men stod det ikke på lappen uten på esken din at den blir sendt via posten til UPS.Så tar UPS den videre til Tyskland? Slik var i alle fall min løsning. Jeg sendte den brune esken via posten til UPS Oslo, så tok UPS seg av Oslo-Tyskland og retur, før posten igjen leverte til meg. Tok 4 lange uker det gitt. 6412629[/snapback] Jo Pakken blir sendt til Oslo,så videre til Tyskland Tok det 4 uker til den ankom Tyskland fra Oslo, elelr til du fikk ny box tilbake? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det tok 4 uker og 1 dag før jeg hadde boxen tilbake. Var vel 3 dager til Oslo, og 3 dager fra Oslo og til Tyskland. Samme i retur, og over 2 uker lå den og samlet støv på et verksted. Dog, de sendte meg en ny Xbox i retur. (En med samsungdrev som ikke bråker så den som venter på noe godt.....) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det tok 4 uker og 1 dag før jeg hadde boxen tilbake.Var vel 3 dager til Oslo, og 3 dager fra Oslo og til Tyskland. Samme i retur, og over 2 uker lå den og samlet støv på et verksted. Dog, de sendte meg en ny Xbox i retur. (En med samsungdrev som ikke bråker så den som venter på noe godt.....) 6414022[/snapback] z0mg!11 Jaja, eg får bare trøste meg med tanken at eg JOBBER mye i sommer og at eg ikkje får tid til å leike med boxen uansett. Noe som er regelrett LØGN,da eg har friuke om 2 uker *Ber ein stille bønn til Peter Moore på sengekanten hver bidige kveld framover* Lenke til kommentar
3000 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Det tok 4 uker og 1 dag før jeg hadde boxen tilbake.Var vel 3 dager til Oslo, og 3 dager fra Oslo og til Tyskland. Samme i retur, og over 2 uker lå den og samlet støv på et verksted. Dog, de sendte meg en ny Xbox i retur. (En med samsungdrev som ikke bråker så den som venter på noe godt.....) 6414022[/snapback] i helv.. 4 uker?!? skal jo bare ta maks 2. eller er det vist ups henter boxen på døren?? kundesupport har sagt alle gangene eg har levert inn 10-14 dager. min skulle vært tilbake seinest onsdag Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 jeg skal sende min inn i morgen. har allerede pakket den, eller rettere sagt; jeg holder på lurer på ett par ting though: 1: det var vel bare xboxen med HDD man skulle sende inn? (tror det var det jeg fikk beskjed om) 2: de arka som fulgte med, hva skal jeg med de. Har klistra den greia som skulle på fronten på (slik som jeg skulle). Men resten av papira, skal de i esken igjen? eller skal jeg ha de?. 3: Hvor skal jeg ringe? står i punkt 7 på instruksjonen (rett etter jeg er ferdig å pakke): 7. -bilde av en telefon- NO -9 sifret tall - CH -10 sifret tall - og under punkt 8 skal jeg ringe ups. Er mange spørsmål, men håper på svar kjappest mulig, da jeg skal sende den i morgen Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Ikke send med HDD. Da mister du alle saves og ting du har. Jeg fikk beskjed om ikke å sende med HDD, men kun konsoll. NO-9siffer og CH-10siffer er sporingsnumre. Hvis du har en lapp med NO-siffer høres det ut som du skal på posten, men hvis det står at du skal ringe UPS, så ringer du 800-33-470. Du beholder 1 av de skjemaene som fortoller sendingen. (Det skjemaet med tall i euros osv.) De andre tollskjemaene skal være med sendingen. Noter deg sporingsnumrene NO-9siffer og CH-10siffer. Så kan du spore sendingen din på vei til tyskland og vite når den ankommer verkstedet. NO-sporing finner du på posten. CH høres ut som UPS_sporing, men min UPS-sporing var et 1Z-nummer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er det bare jeg som sliter med å få tak i den helvetes boksen som man skal retunere xboxen i? prøvde først og maile kundeservice, men fikk selvsagt svar om at jeg måtte ringe de. av en eller annen merkelig grunn. Har så prøvd og ringe et par ganger med får aldri svar. kom engang til en telefonsvarer der jeg la igjen navn, tlf nr og feil men de ringte selvsagt ikke opp. Er det noen magiske triks jeg må gjøre? eller er det bare og fortsette og prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå