Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360

fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faan!.. Dhl har klart å sende min boks til en person i Oslo som skrev under i mitt navn.. Jeg bor like utenfor trondheim... DÆÆÆÆÆÆVEN TA ALTSÅ!!

7191650[/snapback]

Kødder du eller?

Jeg fikk akkurat igjen xboxen min nå, eller en xbox ihvertfall :thumbup:

Det tok akkurat 2 uker fra jeg sendte den og til jeg fikk den igjen i dag.

Da blir det endelig mortal kombat, lumines og rainbow six demo :w00t:

Lenke til kommentar
MS Support har prestert å sende boxen min til sverige tre ganger på rad!!

To måneder siden jeg sendte på rep.

Norsk adresse og allikevel bommer de på landet 3ganger på rad..... Forbanna amatører!  :wallbash:

Mod: Ser helts at du moderer språkbruket for videre posting på forumet.

7189982[/snapback]

det var da niks! Da jeg ga mit referansenummer til han svenske support fyren svarte han:"......Jah.....och ni bor i Frankrike?"

Muwahahahaahaa, Selg svigermora til et stamoverhode i Burundi og kjøp deg en Core maskin, gjør ventetiden mye behageligere :thumbup:

Jeg gjorde det i hvert fal selv og er mycket fornøygd!

(bare synd at svigermora kom i retur med posten fra Burundi etter ei uke :no: )

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar

Jeg leste på xbox.com- forumet at det samme hadde skjedd med mange. De hadde fått igjen en xbox fra microsoft, skrudd den på, lasta ned oppdateringa og vips.. E71.

Helt utrolig at det skjer så mye tull.

Et lite tips: Hvis du ikke kommer igjennom til svenskene når du ringer, prøv den engelske. Jeg kom igjennom på første forsøk etter å ha prøvd den svenske lenge.

En høflig engelsk-talende fyr som beklaget på det sterkeste at xboxen ble offer for den oppdateringa.

Kan ha vært tilfeldig at jeg kom igjennom på første forsøk, men verdt et forsøk :)

Endret av xeran2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Jeg leste på xbox.com- forumet at det samme hadde skjedd med mange. De hadde fått igjen en xbox fra microsoft, skrudd den på, lasta ned oppdateringa og vips.. E71.

Helt utrolig at det skjer så mye tull.

Et lite tips: Hvis du ikke kommer igjennom til svenskene når du ringer, prøv den engelske. Jeg kom igjennom på første forsøk etter å ha prøvd den svenske lenge.

En høflig engelsk-talende fyr som beklaget på det sterkeste at xboxen ble offer for den oppdateringa.

Kan ha vært tilfeldig at jeg kom igjennom på første forsøk, men verdt et forsøk  :)

7196920[/snapback]

Ja, jeg møtte også på en engelsk mann etter å ha ventet på den svenske linja en stund. Jeg fortalte de akkurat hvordan den svenske linja var, at jeg har ventet i 3 uke på å få svar hos de. Han sa at de holdt på å oppgradere den med flere folk hvis jeg forstod han rett, noe som burde vært gjort for lenge siden spørr du meg..

Uansett så fortalte han meg at jeg burde:

- La høyttalerne stå langt unna

- Varm ovn kan ikke stå i nærheten

- Kan ikke stå i tv-benk (uten glassdør, selv om temp. på rommet mitt er ca 20

grader)

Er det bare meg eller er det i bare en bestemt posisjon xboxen kan stå? Og det er på en plass der det er upraktisk å ha den..

Er det noen som har opplevd at den bråker svært mye noen ganger (selv uten at noe står i dvd-drevet) og at den fryser veldig ofte? Spilte i ca 5 min i Splinter Cell DA før den fryste, da ble jeg så irritert at jeg bare slo av hele dritten. :mad:

Jeg har bare lyst å sende inn xboxen og få de til å sjekke den. Føles som at jeg har fått et produkt som ikke er "ferdig".

OT:Hva heter vifte på engelsk? :blush:

Lenke til kommentar

Min står i en tv-benk, og det har den gjort siden desember. Den ble riktignok "ødelagt" (ring of death) for en mnd siden, så jeg har fått ny. Denne står også i tv-benk. Ingen skal komme og si at den ikke kan stå der. Hvor skal den ellers stå?

Lenke til kommentar
Tror dere ikke at xboxen gikk til helvete etter oppdateringen.. Satan i helvete hvor irritert jeg er nå..

7198404[/snapback]

Ka i hellvette?

Det er heilt utrolig! Min funker enda gull ihvertfall...OM boksen min hadde tatt kveld og vist meg fingern til GOW kommer....Men det er meg det er snakk om, så dette skjer nok skal du se. Forrige boksen min streiket jo 2 dager etter eg fikk sourround systemet på plass i sommer. Det var Bingo det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Er det noen andre som har levert inn xboxen sin pga "små" feil som jeg nevnte 7 poster over denne? Veldig irriterende at jeg må ha en egen stol/benk e.l ved siden av tv-benken bare fordi den ikke takler å ligge der.

Også bråker viftene veldig mye noen ganger, uvanlig mye, også når jeg er i hovedmenyen når man starter opp boksen. Også fryser den også av og til. Men kun når jeg er i hovedmenyen eller når jeg spiller 360 spill. Den gjør det aldri i xbox spill. Merkelig..

Tror dere jeg kan få boksen i retur der de sier at ikke noe er galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...