Doc Watchtower Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Litt off topic men alikevel...For de som har fått 3 red rings of death kan prøve følgende: Klem med begge hendene på hver side av xboxen mens den står vertikalt. Måten vises på denne videoen: her Teorien bak dette skal være at hvis skruene i chassi`n er skrudd for hard fast på fabrikken kan man få den røde ringen. Ved å manipulere boxen forsiktig (som på videoen) skulle man kunne løsne litt på spenningen. Verd å prøve? Det finns også en teori som går ut på at hele prosessen av oppvarming og nedkjøling av 360`n sørger for at den lille kule-mekanismen som indikerer om xboxen står vertikalt eller horisontalt setter seg (delvis) fast. Da skal det hjelpe med å forsiktig riste eller banke på boxen inntil du hører den kjente rasslingen igjen som antyder at den lille kulen er løs igjen. Anyway... 4 uker siden jeg ringte support pga en død 360, ikke fått noe tilbake foreløpig. Sporing med hjelp av samme nummer hos DHL kan vel ikke være sant!? Det blir jo fort et logistisk mareritt hvis noe går galt? Endret 27. oktober 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har snart ventet i 2 uker etter at DHL mannen var å hentet xboxen, men bor helt nord i landet så det tar vel kanskje litt lengre tid. Det værste er at jeg har fått Splinter cell idag men ingen ting å spille på. Muligens jeg kjøper meg en core maskin, klarer snart ikke vente lengre. Begynner å bli litt frustrert, sitter og ser på coveret til Spinter Cell og min 40 " LCD tv. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Alle som sender med DHL har et sporingsnummer, vet ikke du det selv, ring MS kundeservice hjelper ikke å sitte og bare vente.......da kommer den kanskje aldri Lenke til kommentar
enkisfranorgetsted Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Der tok min kvelden! Rød snøstorm, 3 røde lys, får ikke slått den på. Kundeservice tar ikke telefon.. Toppers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Der tok min kvelden! Rød snøstorm, 3 røde lys, får ikke slått den på. Kundeservice tar ikke telefon.. Toppers 7177109[/snapback] Velkommen i klubben Jeg har prøvd i 2-3 uker nå. Annenhver dag i snitt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Seriøst? Tar de ikke telefonen? De har tatt den hver gang jeg har ringt. Og det har blitt noen ganger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Seriøst? Tar de ikke telefonen? De har tatt den hver gang jeg har ringt. Og det har blitt noen ganger 7177909[/snapback] Når ringte du? Før hadde jeg ikke noen problemer å ringe (hadde noen små problemer for lenge siden), men nå virker det som de har alt for mye å gjøre, får aldri tak i noen der. EDIT: Kan du ikke ringe dem å be de ta tlf når jeg ringer? Endret 29. oktober 2006 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kunne gjort det vettu Men tror ikke det hadde hjulpet.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ring om morgenen. En annen ting er at DHL aldeles ikke er glad i denne avtalen med MS om å frakte og sende konsollene. For det første leverer de kun i kontortid (0800-16.00) da de er B2B. For det andre ringer de ikke opp privatkunder for å fortelle at sendingen er kommet. Da jeg snakket med mannen som tok imot min 360 på DHL fortalte han meg at de ikke ga meg beskjed om når min 360 kom tilbake. Dette måtte jeg finne ut selv, hvordan visste han ikke. Den første esken som ble sendt meg kom på avveie og jeg måtte bestille en ny. Da jeg snakket med MS sin kundesupport om dette ble jeg fortalt at jeg bare kunne slenge 360 i en vanlig eske og sende denne til Tyskland, hvor ble ikke oppgitt. Iflg DHL er dette bare tull siden ting må fortolles. I mine øyne er ikke avtalen MS har med DHL særlig kundevennlig eller seriøs. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Kan ikke si at UPS er noe bedre. Da jeg måtte bytte inn den første konsollen jeg hadde. Ble dette gjort ved juletider 2005. Da de skulle hente den, spurte de om jeg var hjemme. Men samme dag, kom det en ifra DHL med en pakke med noen Office 12 Beta CDer ifra Microsoft. Han ringte ved levering. Men i romjulen da jeg fikk tilbake konsollen, kom bare UPS på døren. Var ikke planlagt at vi skulle være hjemme akkurat da. Finner det veldig leit at de ikke ringer ved leveranse. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nå sitter jeg her med anlegget mitt og venter. Om det blir noe fuzz nå skal jeg faen danse meg lage et helvete. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 ....................................og der sluttet min 3dje xbox 360 å funke som den skal. Denne boxen også fryser helt i oblivion. Nå er jeg lei. får ringe i morgen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Når er den produsert? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 2006-03-01. for å uttrykke hva jeg føler nå, hæhæ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen som har prøvd dette "klemme på boksen trikset?" Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 ....................................og der sluttet min 3dje xbox 360 å funke som den skal. Denne boxen også fryser helt i oblivion. Nå er jeg lei. får ringe i morgen 7179622[/snapback] er frys i Oblivion alt du baserer på at den ikke fungerer? Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Xbox'en min fryser også i diverse spill, også går den så inni hælvetes treigt. tar 10 minutter eller noe og komme inn på Oblivion, blir forbanna hver eneste gang jeg skrur på maskina. er heldigvis levert inn nå da, får vel ny eller noe en gang før jul Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Xbox'en min fryser også i diverse spill, også går den så inni hælvetes treigt. tar 10 minutter eller noe og komme inn på Oblivion, blir forbanna hver eneste gang jeg skrur på maskina. er heldigvis levert inn nå da, får vel ny eller noe en gang før jul 7180363[/snapback] trykke inn A knappen når du startet spillet fungerte ikke? Lenke til kommentar
toymr2 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 MS Support har prestert å sende boxen min til sverige tre ganger på rad!! To måneder siden jeg sendte på rep. Norsk adresse og allikevel bommer de på landet 3ganger på rad..... Forbanna amatører! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå