Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har xboxen min også tatt kvelden , eller den fungerer men jeg får ikke spille.

Den leser både dvd og cd men ikke spill. Har vel hatt den i litt over en mnd.

 

Det jeg lurer på er om jeg bare kan levere den inn til el-kjøp der jeg kjøpte den eller må jeg stresse med og ringe kunde service , sende pakken selv osv.

 

Vet ikke om jeg gidder og vente en mnd på ny så jeg lurer rett og slett på om jeg bare skal kjøpe meg en ny og bruke den gamle til bok støtte...

Lenke til kommentar
Nå har xboxen min også tatt kvelden , eller den fungerer men jeg får ikke spille.

Den leser både dvd og cd men ikke spill. Har vel hatt den i litt over en mnd.

 

Det jeg lurer på er om jeg bare kan levere den inn til el-kjøp der jeg kjøpte den eller må jeg stresse med og ringe kunde service , sende pakken selv osv.

 

Vet ikke om jeg gidder og vente en mnd på ny så jeg lurer rett og slett på om jeg bare skal kjøpe meg en ny og bruke den gamle til bok støtte...

7084087[/snapback]

 

For min del tok det bare 6 dager fra jeg ringte til den nye kom på døren. Og du slipper å sende den selv. DHL har med seg esken den skal sendes i når de kommer på døren.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor de selger core billigst ? Bor i Stavanger...

 

Skal sende inn maskinen min snart så jeg kjøper bare en ny og bruker den mens jeg venter så kan jeg jo selge den andre når jeg har fått min tilbake , eller ha den på sove rommet.

 

EDIT:

 

Snakket nettopp med en hyggelig svensk dame , de skulle hente boxen min så skulle de sende meg en ny.Om jeg forstod henne riktig så har jeg da en ny xbox innen 3 uker. Så nå skal jeg ut og kjøpe en ny , så returnerer / selger jeg den når jeg får min tilbake :)

Endret av JifUnviersal
Lenke til kommentar

Jeg hater Xbox

 

Xboxen (360) døde i September, fikk "The circle of death"

Så ringte første gang i starten av september, forklarte alt som var feil, og de prøvde fint å se om det var noe som kan gjøres men nei.

 

Og så ga jeg dem Serial numeret på Xboxen min, og etternavnet mitt...addressen min...alt jeg har som trengs xD

 

Så sa de at en Pakke ville komme om et par dager.

Venter en uke......to uker... Så da ringer jeg jo igjen.

"Nej, om den inte dukker up innen 5 dagor ring igjen"

3 uker har gått....lurer på om jeg orker å ringe igjen...

Så jeg ringer den 4 uken: Jeg fikk beskjed at de skulle sende en ny pakke.

Nå skulle de sjekke om addressen og alt var riktig skrevet og voila..det var det.

 

Og så skulle det ta 5 arbeids dager før jeg fikk pakk esken..

 

Aight....Nå har det gåt 6 uker siden jeg ringte første gang... Ingen pakkeske.

 

 

Dra til helvete microsoft

Lenke til kommentar
Sørgelig at slikt skal skje altså.

7090077[/snapback]

Får ikke akkurat gjort noe heller....

 

Sendte mail til Forbrukerombudet, men fikk ikke noe svar derfra.

 

Nå vurderer jeg TV 2 Hjelper deg..for nå begynner det å bli drøyt

7090131[/snapback]

Søksmål. J/K

 

Dra ned på kontoret til MS og si akkurat hva du har på hjertet. Hjelper kanskje ikke veldig mye, men du har ihvertfall fått uttrykt følelsene dine.

Lenke til kommentar
Når de sender deg 2/3 pakker, vil jeg tro at det ikke er Microsoft sin feil. Kan du ikke be de levere den på det lokale postkontoren. Slik at du er sikker på at det ikke er noe som hindrer den? Eller hvorfor kommer ikke DHL og henter den?

7090244[/snapback]

 

 

Jeg aner ikke hvorfor

Lenke til kommentar
Får ikke akkurat gjort noe heller....

 

Sendte mail til Forbrukerombudet, men fikk ikke noe svar derfra.

 

Nå vurderer jeg TV 2 Hjelper deg..for nå begynner det å bli drøyt

7090131[/snapback]

Skjønner godt du er frustrert, men du har ikke vært utsatt for noe ekstremt enda. MS sin support er kanskje treige / har dårlige rutiner, men de har ikke akkurat prøvd å svindle deg eller motarbeide at du får reparert xboxen din. Posten kan fint ha kommet bort eller det er svikt i systemet. Ting skjer og du har tydeligvis vært uheldig.

 

Jeg er redd det som vil funke best i ditt tilfelle er å forsøke å være tålmodig, fortsette å ringe MS og plage dem nok til at de prioriterer saken din. Du er nødt til å gi MS en sjanse til å ordne opp før det kan bli en sak som Forbrukerombudet vil/kan ta videre. Tviler også sterkt på at "TV2 hjelper deg" vil gidde å ta tak i saken din enda. Kanskje om du hadde ventet et halvår eller år og det var MS som var vanskelige og gjorde livet surt for deg. At du ikke har fått esken du skal sende xboxen i.. det blir ikke så god TV av det...

Lenke til kommentar

Når jeg leverte inn min første Xbox så tok dem bare to dager for å ha hentet den til den nye hadde kommet til Norge. Ganske imponert må jeg si, men det ble noe trøbbel i tollen i Norge så jeg fikk den ikke før etter en uke.

Nå skal jeg få en boks for å sende min andre xbox i. Håper jeg får den iløpet av et par dager :)

Jeg bor i nærheten av Oslo. Så jeg tror det går mye kjappere for oss.

Lenke til kommentar
Når jeg leverte inn min første Xbox så tok dem bare to dager for å ha hentet den til den nye hadde kommet til Norge. Ganske imponert må jeg si, men det ble noe trøbbel i tollen i Norge så jeg fikk den ikke før etter en uke.

Nå skal jeg få en boks for å sende min andre xbox i. Håper jeg får den iløpet av et par dager :)

Jeg bor i nærheten av Oslo. Så jeg tror det går mye kjappere for oss.

7094512[/snapback]

 

joDA

Lenke til kommentar

joda tar selvsagt lengre tid når det skal nordover i landet. men mye av trøbbelet ligger jo også i at ms driver å blander mellom dhl og ups, så sender de feil pakke til feil firma osv så blir det bare rot. det som skjedde med min boks. og i en stund var det ingen som visste hvor den befant seg..

Lenke til kommentar
joda tar selvsagt lengre tid når det skal nordover i landet. men mye av trøbbelet ligger jo også i at ms driver å blander mellom dhl og ups, så sender de feil pakke til feil firma osv så blir det bare rot. det som skjedde med min boks. og i en stund var det ingen som visste hvor den befant seg..

7105046[/snapback]

Ja, jeg tro også det er det som er problemet. Fordi når jeg skulle levere xbox'en min så stod det på arket at jeg skulle ringe UPS. Men så sa dem at det "referanse nummeret" tilhørte et annet selskap og ikke dem. Så da ringte jeg DHL, og da gikk alt ganske bra. Borstett fra en del drøbbel i tollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...