dabear Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jaaaaaa!!!oneoneoen Da er muntlig eksamen i historie overstått. Tema var "kulturmøter" og problemstillinga mi var "hvordan den spanske kulturen påvirka den native indianske befolkninga". Eksamen foregår i "prosjektform", der det er ett kvarter med foredrag fra mi side, etterfulgt av like lang tid med spørsmål angående emnet. Yesss, endeeeeelig ferdig :D Karakterer gis 13.30 Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Jaaaaaa!oneoneoen Da er muntlig eksamen i historie overstått. Tema var "kulturmøter" og problemstillinga mi var "hvordan den spanske kulturen påvirka den native indianske befolkninga". Eksamen foregår i "prosjektform", der det er ett kvarter med foredrag fra mi side, etterfulgt av like lang tid med spørsmål angående emnet. Yesss, endeeeeelig ferdig :D Karakterer gis 13.30 6343641[/snapback] Jeg hadde min først muntlige eksamen i historie for noen uker siden... Den gikk bra! Jeg var så glad når jeg var ferdig!! hehe Går du på V.G.S eller? Endret 20. juni 2006 av Sindre1001 Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 videreående ja, vk1 Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Grattis! Indianarane pratar no flytande spansk. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Jaja, rimelig godt fornøyd. Fikk en 3-er. Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeje, hadde tentamen fikk en ren femmer på muntig. God sommer og nyt den folkens:D Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeje, hadde tentamen fikk en ren femmer på muntig. God sommer og nyt den folkens:D 6344800[/snapback] Fikk sekser i muntlig. Det var norge etter 1945, kansje litt enkelt emne for dere v.g.s folk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå