orcsofangmar Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 skal selge to ubruke bfg 7900gtx OC, og jeg har lagt de ut for salg på hardware bruktmarkedet, men hva vil være den mest rette prisen? ubrukt of forseglet, ligger for salg til 3100 hver. vha tror dere? Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Sånn i forhold til nypris på et overklokket 7900GTX synes jeg prisen høres grei ut, men det går jo fint an å klokke litt selv også på 7900GTX kort ... Tar jeg ikke helt feil så er ligger vel de andre 7900GTX kortene på bruktmarkedet på rundt 3k de også, så jeg ville tro at du hadde en rimelig sjangse til å få solgt ditt. Endret 20. juni 2006 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Så er det ikke så veldig overklokka heller da 670/820 ... Jeg syns du burdte senke prisen et litte stykke eller har du en kjøper mindre ... Hater når lommeboka nesten er tom Endret 23. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Så du har virkelig nestemt deg for å selge kortene? I så fall synes jeg du gjorde et godt valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå