Breiker Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Nå har dagbladet startet opp igjen med konkurransen de kaller "Norges feteste bil". Første ut i år er en 97mod Honda Civic Coupe som er stylet tvers igjennom. Tenkte denne tråden kunne være en tråd der vi diskuterte disse bilene. Hva folk synes er bra og dårlig. Man finner f. eks en del ting som ikke ser helt pent ut på Civicen og det er mellomrommet mellom grill, panser og frontfanger. Vet ikke hva dere synes? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg synes cameleonlakken er ganske "oppbrukt". Det blir litt for jalla for min del. Jeg synes ikke denne Civicen var noe pen i det hele tatt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ting jeg ikke liker ved bilen: - Dårlig tilpasset stylingsett (mellomrommet som trådstarter nevner, det er også mellomrom under lyktene og ved hjulbuene). - Stygge øyelokk som ikke passer med noen av bilens linjer. - Masse detaljer og greier i front. Helt clean bak. Ikke gjennomført i én stil. - Stygg farge. - Interiør som ikke står i stil med resten av bilen. Det så nesten ut som skinnet hang slapt på setene, og så likte jeg ikke alle sømmene, og trekkspill-greiene på toppen. Ting jeg likte ved bilen: - Fine baklykter. Har holdt seg for god for Lexus-greier. - Pent enderør. - Pen bakdel generelt sett. - Passelig senk. - Fin dim. på dekk og felger, passet godt. - Tøffe felger. Konklusjon: Absolutt ikke Norges feteste bil. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 hehe.. digger den som vant i fjor. mye bedre Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Går forbi denne bilen hver lørdag, ettersom jeg er lørdagsvikar i Posten, og jeg må si at denne bilen ser mye tøffere ut i virkeligheten enn det den gjør på bildene. Lakken er mye mer levende og helheten er mye stiligere. Når det skal sies så synes jeg ikke dette er Norges feteste bil, den har sine mangler som noen av dere har vært innom over. Jeg synes blant annet at rumpa blir for kjedelig, kanskje ville en spoiler gjort seg? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 4 gamle biler 97 Lotus Elise 2003 Ford Focus RS 1965 Ford Mustang Convertible 93 Mazda RX-7 2 av disse har blitt sendt videre til finalen. Mustang og RX-7 kom videre. Hva synes dere folkens? Les mer Uke 2 2004 Volvo v40 2004 Subaru Impreza WRX STi Selv må jeg si at Mustangen fortjente en plass i finalen grunnet at den er helt strøken. diggbar bil. Volvoen ser ikke pen ut. Minner litt om en nyere Mitsubishi galant fra siden. Likte ikke det bodykitet han har satt på.. passet ikke helt. Av de 2 som har kommet i uke 2 er det definitivt Subaruen som er fetest i mine øyne. Det har noe med at jeg er Subaru frelst. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg synes cameleonlakken er ganske "oppbrukt". Det blir litt for jalla for min del. Jeg synes ikke denne Civicen var noe pen i det hele tatt. 6344653[/snapback] Helt enig. Sånn lakk er bare stygt syntes nå jeg. Og sånn "blodstyling" av biler er jeg ikke så fan av heller. Syntes nå orginal stylig er penest. Eller litt diskret. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Hei, Lurte på om jeg burde sende inn min bil? Slår vel Civic'n lett?......Denne her er orginal "stylet", av diskret typen.... Endret 28. juni 2006 av AudiA4 Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Sier 2 personer til send den inn, fjerner jeg rusten på lørdag og sender den inn..... helt seriøst Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Send den inn. Jeg skal stemme på deg. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei alle sammen, Takk for interessen, skal bare få fjernet rusten i helga, så mandag eller tirsdag tar jeg nye bilder, og sender den inn.... Jeg sier ifra da... Og håper dere stemmer på meg.., Og sluffy,, det er bra Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei alle sammen, Takk for interessen, skal bare få fjernet rusten i helga, så mandag eller tirsdag tar jeg nye bilder, og sender den inn.... Jeg sier ifra da... Og håper dere stemmer på meg.., Og sluffy,, det er bra 6403983[/snapback] Skal stemme på deg jeg og. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Stemmer også på bilen din AudiA4 Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Smoooooooooothh Nå blir jeg glad..... Da må jeg få sendt den inn på man/tirsdag...garantert Lenke til kommentar
Fjolla Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei, Lurte på om jeg burde sende inn min bil? Slår vel Civic'n lett?......Denne her er orginal "stylet", av diskret typen.... 6401231[/snapback] Dritfet, da. Du må ha brukt myyyye penger på den der. *fnis* Mustangen over her var orgasmisk. Noen som vil kjøpe en til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå