kremt Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hadde litt travelt i dag så kjørte på rødt lys når det nettopp hadde skiftet. Midt inne i krysset oppdaget jeg en politibil, men heldigvis svingte han av til venstre i det krysset der jeg kjørte rett frem. Han så meg jo selvsagt, men når han ikke tok meg der og da, kan han i det heletatt gjøre noe da? Hilsen en bilkjører som ikke bestandig er helt lovlydig Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 du ble nok ikke tatt denne gangen Lenke til kommentar
VarianteAscari Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Husk at kjøring på rødt lys gir 2 prikker samt 5200 i bot. Bare å høre dét, er jo advarsel nok. :!: Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ble du ikke tatt så ble du ikke tatt... "Det er ikke rødt før det blinker blått", er det jo også noe som heter Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hjelper ikke bare å observere, dem må stoppe deg på stedet skal dem ha noe som helst grunnlag. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Hjelper ikke bare å observere, dem må stoppe deg på stedet skal dem ha noe som helst grunnlag. 6345171[/snapback] Godt å høre det da, var egentlig det jeg trodde også :!: Men fy jeg ble letta når den bare svingte av :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 De hadde sikkert noe viktigere å gjøre enn å plage deg akkurat da. Lunch f.eks. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 De hadde sikkert noe viktigere å gjøre enn å plage deg akkurat da. Lunch f.eks. 6346697[/snapback] Var i halv ni tiden dette, så de skulle vel til bakeren og kjøpe wienerbrød og Cola Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 For å kunne gi et forelegg, må de identifisere sjåføren. Kan ikke gi forelegget til bileieren. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 For å kunne gi et forelegg, må de identifisere sjåføren. Kan ikke gi forelegget til bileieren. 6347984[/snapback] Synd for dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå