minimum payne Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Tenkte å lage et kart i battlefield 1942 siden det skal komme en mapeditor i det neste patchet-1.2. kartet jeg tenkte å lage først er en åsrygg som tyskerne og russerne skal kjempe om, hver side begynner på bunnen av åsryggen og møtes i strid midt på toppen, må vel ha en flystripe på hver side av åsen/fjellet. noen kart dere kunne tenkt dere? hva med å lage oscarsborg festning og blycher? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 høres spenende ut det. men av erfaringer så krever et godt kart mye arbeid og testing. bug og erroer er også et problem (men det er ikke iskekrt det blir slik med BF) Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 joda men med de nye mapeditorene som lages, ser det enklere ut enn noensinne. slaget om narvik? det var vel et av de råeste slagene som ble utkjempet i norge? må vel prøve på det også :smile: Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 ja..knall idee..lage slag om Norge...hva med Tungtvanns aksjonen? Blücher ideen var kul.....knall ideer. Det skulle vært et game modus hvor et target MÅ overleve..feks å ekskortere kongefamilien og regjeringen ut av Oslo..i live!!! Det krever sammensveiset team play asså!! AKIRA Lenke til kommentar
eriksd Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 er vel litt vanskelig å lage tungtvannsaksjonen :sad: Osckarsborg hadde vært fett, men da må man huske at det ikke bare var stillinger der ute, men også på fastlandet som skjøt... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 hvilke norske nettsider omhandler andre verdenskrig i norge? der kan vi sikkert finne noen gode kamper, men jeg tipper de fleste større kampene skjedde i finmark, der russerne tok tyskerne. husker jeg leste en bok om begynnelsen av krigen, og det var ikke de mest gigantiske tapstall, ca 300 som kjempet til sin død, fra oslo og opp til trøndelag, før de resterende kapitulerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå