Cuneax Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Som vi alle veit skal vår egen DJ Stalin legge opp karrieren og gi ut et kompilasjonsalbum til høsten. Som straff måtte jeg lage en ny bonuslåt som skal være med på dette albumet, med andre ord den siste DJ Stalin-låta noensinne. Uansett, her er en tidlig versjon: NY LINK Hva syns dere? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Som jeg sa, cun. Fantastisk låt Fra og med nå er du helten min. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Thank you. Selv om jeg ikke er helt sikker på om du tøyser, da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Thank you. Selv om jeg ikke er helt sikker på om du tøyser, da 6343215[/snapback] Øyh! Nå har jeg hatt den på repeat dødslenge. Den er kung! Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) den var fett den litt spessiell og andreledes, men veldig bra Endret 20. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 hmm. grei lagd men syns den var kjedelig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Enig der, bra produsert men kan ikke si så mye mer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Hva kan gjøres for å gjøre den mer spennende? Endret 20. juni 2006 av cun Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Ingen som har noe mer tilbakemeldinger? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 27. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2006 Begynnelsen er bra nok, men etter det blir det for kjedelig. Det må komme litt mer fart og spenning kanskje? For det kommer litt for sent for min smak. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Hva er begynnelsen? Kun harpecrescendoet eller det påfølgende partiet også? Når blir det kjedelig? Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 Altså etter harpen og det neste partiet. Det tar litt for lang tid før låten kommer i gang etter det, da blir det bare strevsomt. For når låten først kommer i gang senere er det temmlig bra Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Mmm, veldig veldig kul intro. Men faktisk etterhvert så blir akkordene kjedelig på en måte. Godt mulig det har med instrumentvalget å gjøre. Altså, bra tonevalg ihvertfall på det første ettersom man får en litt dyster stemning på en måte. Men du burde ha gått over til et annet parti litt før slik at man ikke føler at man henger igjen i introen. Husk at akkorder har en logisk oppbygning og kan lett føre til overganger til andre akkorder som har samme preg. Dermed vil ikke låta virke kjedelig men mye mer nyansert og variert. Men igjen så har ikke jeg noen som helst erfaring med instrumentvalgene dine eller sjangeren for den saks skyld fordi jeg bruker som oftest bare strykere, fløyter, heavy bass og gitar samt litt theremin-aktige lyder og steintunge trommer. Endret 28. juni 2006 av raziel014 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå