Gå til innhold

Xbox 360 problemer!


SCV

Anbefalte innlegg

Hei, har en del xbox 360 problemer her nå desverre...

Nå skulle jeg til og registrere meg på xbox live, og jeg kom meg til slutten der jeg skulle skrive inn serial nr til boxa på www.xbox.com og da får jeg denne o herrlige feilmlding "Serial nummert du oppgav er allerede blitt registrert" :thumbdown: WTF? jeg begynner og bli temmelig drittlei microsoft nå (og sove får jeg heller ikke til, og skal på jobb om et par timer, kan ha noe med det også). Noen som har hatt samme problemet? jeg kan vell ikke gjøre annet en og ringe microsoft senere i dag...

 

Og det eneste spillet jeg har til Xbox 360 er Oblivion som i og for seg er et kjempespill :thumbup: men når jeg spiller det hakker det noe grusomt til tider, noen som har samme problemet? eller blir dette fixet så snart jeg får sjappa online og får patchet møkka?

 

Og kjent fakta er det jo at Xbox 360 bråker mer en 4 jetfly, men til tider begynner min xbox og lage en veldig høy pipelyd som blir JÆ#@£% irriterende etter en stund, Noen som kjenner til dette også kanskje?

 

-Fred ut-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke svare på det første ang. maskinen din, ettersom jeg ikke har opplevd noe lignende selv. Ta og ring Microsoft, så får du det oppklart.

 

Ang. Oblivion: Spillet har en tendens til å hakke om du spiller spillet på en 50Hz tv. Da detter lyden ut litt av og til, og Oblivion blir rett og slett vanskelig å spille da. Da går du bare inn på dashbordet og endrer det til 60Hz. De fleste tv som har kommet ut de ti-fem siste åra, skal etter hva jeg har hørt, ha 60Hz-funksjon. Selv om det ikke er plasma/lcd-flatskjerms-tv.

 

Ellers hakker spillet en del når man er og utforsker verdenen Tamriel (altså, når man ikke utforsker huler og byer og slikt, men når man vandrer rundt i skog og mark). Jeg vet ikke hvordan spillet er på pc, men dette er i hvert fall typisk for 360-versjonen.

 

Om det ikke er en av de to tingene ovenfor, er det nok noe galt med maskinen din, dessverre.

Lenke til kommentar
...(og sove får jeg heller ikke til, og skal på jobb om et par timer, kan ha noe med det også). Noen som har hatt samme problemet?

6343177[/snapback]

 

Jepp. Jeg har av og til det problemet at jeg ikke får sove, og det nærmer seg mer og mer jobb.

Særlig på dager hvis jeg har tatt en lur på ettermiddagen eller stått for sent opp.

Ellers går det veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...