Bruker-33331 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Det man også må tenke på er at spill er bare et medium man skylder på når det blir utført voldshandlinger av folk som tilfeldigvis spiller spill, ingen som tenker på at det er tilgjengeligheten av våpen som skaper volden. 6350802[/snapback] Jeg tror også at mange skylder på videospill. F.eks han som rømte fra purken også trodde han kunne gjøre det IRL siden han greide det på GTA. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Banner hvis jeg ikke klarer noe i et spill, men klikker ikke i det hele tatt. Kommer somregel bare en heftig bannefrase ut av kjeften min, så prøver jeg på nytt. Folk som klikker når de taper burde vært fratatt PC/Xboxen sin på livstid. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har knust tastaturet mitt en gang. Jeg spilte Need for Speed Underground, et løp på den vanskeligste banen som varte i sju runder. Jeg hadde holdt på i tre timer uten å klare det, og når jeg først klarte det, kræsjet jeg i siste sving og tapte løpet. Da ble jeg sint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå