Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

spill farlig for mental helse?

3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men mulig noen blir det... Men blir man det av spill er det like stor sjangs for og bli det av film, men det verste som kan skje når man spiller mye spill og henger mye på internett er vell bare at man blir lat og asosial.

Og den lille snøvlete drittungen på filmen der er bare fake, hvem faen filmer seg selv forbanna på xboxa? for så og legge det ut på nettet? han banner ca hvert 2 sekund noe som er typisk for små drittunger :thumbdown: jeg stemmer for at aldersgrense på PC og konsoll burde vert 18 år!

-Fred ut-

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det der er fake.. Det finnest faktisk slike mennesker. Er nok mulig at noen vet hvordan han er og har gjemt et kamera der.. Hvem vet.

Er ikke det pinlig å legge ut noe slikt selv da? Hvorfor skulle han det?

Dette er nok en person med alvorlige problemer. Men han klarte å styre seg for ikke å ødelegge TVen eller boxen. Det er mer enn jeg klarer.

Det vil si, jeg skriker ikke slik så klart. Men ble så sur en gang at jeg slo håndkontrollen i kneet. Funket ikke etterpå! :blush:

Lenke til kommentar

Jeg var nær ved å ødelegge en Sharp og en Spectrum allerede på 80-tallet. Nå også er jeg helst alene når jeg spiller siden ting kan skje. Har egentlig tilgode å ødelegge noe men utenforsående ville nok stusset over noen av reaksjonene mine.

Lenke til kommentar

halo 2 Mp er drit gøy men og noen ganger veldig irriterende pga. folk som er så utrolig frekk i kjeften, spiller som regel uten headsett og da påvirker ikke kommentarene deres spillet mitt. men det kan klikke for meg sånn som dere ser på klippet mitt :)

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke overdriver er ikke spill skadelige. Slik det er med mye i livet. Men når du begynner å spille konstant og du spiller mer enn du gjør andre ting, da begynner det å bli skummelt. Du trenger ikke å bli en syk massemorder, men du kan får andre problemer.

Jeg blir ofte veldig sint på LAN, da er det mange stygge ord som kommer ut av min munn

6345548[/snapback]

Jeg forstår ikke dette. Det er jo tross alt bare spill. Jeg har selv opplevd folk som klikker fullstendig på lan. Når det plutselig flyr tastatur og stoler gjennom lufta etterfulgt av en tirade av fæle ord blir den gode stemmningen borte. Synd.

Endret av Phoenixs
Lenke til kommentar
Haha, bra video. Halo2 is for n00bs var tittelen :p

var jo gæren den gutten.  Håper ikke alle andre halo2 spillere er slik.

6347027[/snapback]

sant det ja......må innrømme at jeg nesten slengt kontrollen i tven en gang......gikk lei av de hersenes tyskerne i call of duty 2...... :blush:

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...