kaaasen Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hei! Jeg har kjørt Windows XP leeeenge nå, uten noen problemer, men plutselig i går sluttet alt og fungere som det skulle. Maskinen fortalte meg at jeg ikke fikk startet opp XP, og at jeg burde prøve å reparer installasjonen. Jeg prøvde, men det gikk ikke. Så jeg bestemte meg for å re-installere. Jeg gjorde det, la inn ALT som var på Windows Update + den ene fix'en som gjør at man kan spille GTA3 i XP. Fortsatt virker ikke Hitman: Codename 47! Jeg får opp standard-WinXP-feilmeldingen når jeg prøver å starte det. Har re-installert Hitman X antall ganger, uten at det hjelper noe. Når jeg sier standard-WinXP-feilmeldingen mener jeg den hvor du kan velge å sende "Error Report"'en til MS eller ikke... Noen som kan hjelpe? Hitman virker utmerket senest i går ettermiddag/kveld! Mvh Kim André Åsheim Aasen _________________ MASKINEN MIN: Grafikk: ASUS GEFORCE4 TI4200 128MB DDR-RAM CPU: AMD Athlon/T-Bird 1000Mhz Minne: 640MB SD-RAM HDD: 60GB Harddisk 7200rpm Lyd: Sound Blaster Digital 4.1 OS: Windows XP Edit: Jeg har også lagt inn den siste patchen for Hitman! [ Denne Melding var redigert av: kim_a55 på 2002-10-12 17:33 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-AJEeMGoB Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hvilken patch og hvor har du funnet den? Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Det er snakk om gamle Hitman: Codename 47 og IKKE nye Hitman 2: Silent Assassin? _________________ --- CyberMantiX --- "If it works, overclock it, But Don't Fuck it up!" Edit: Skriveleif [ Denne Melding var redigert av: Cybermantix på 2002-10-23 10:33 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå