xorxa Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 HEI. Jeg lagde en hylle som jeg hadde med på tg04-tg06 og har gjort visse modifikasjoner på den gjennom årene men nå vil jeg sette in spotlights med dimmer på den.. er det noen muligheter for at jeg kan gjøre dette og koble alt opp mot strømforsyningen eller må jeg koble alt rett i en strøm kontakt (har strømforsyning i hyllen) Noen som kan hjelpe meg? helst vise meg hvordan det gjøres også, med bilder da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg veit ikke hva de som har med strømmen på hw-lan vil si at du driver å installerer sånnt i din egen hylle, så sant du ikke er autorisert elektrikker, eller får en til å gjøre det.. Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Dette var ikkno problem på TG som jeg har forstått det, men jeg tror ikke at det blir et problem å få en elektriker til å gjøre det. Naboen er det, men vil vite hva jeg trenger og om det er mulig å få koblet alt dette opp mot 2 strømforsyninger på 250w eller noe... har lat koblet de opp mot 6 kald katakoder og 6 80mm vifter Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Får jo kjøpt spotlights på ikea og lignende som bare er å feste i treverket og er ferdig kabla med en vanlig plugg. Trenger ikke å gjøre det verre enn det Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Er det mulig å koble dette til en dimmer? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Veit ikke hva han mener med plugg, men skal da være mulig å koble dette til en dimmer! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Med plugg mener han vel støpsel(eller het det stikkontakt?) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 På Biltema kan du f.eks. kjøpe ledningsdimmer som ikke koster så mye. Vanliger veggdimmere for halogenlamper koster svin! Vurderer selv å bygge hylle om jeg ender opp på HW-LAN og litt lys hadde ikke vært så verst! Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Med plugg mener han vel støpsel(eller het det stikkontakt?) 6344845[/snapback] Støppselet er det som sitter på veggen, stikkontakten er den du setter inne støpselet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Husk at du ikke kan dimme lys som er under 50W om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 jeg har en dimmer på en 15W vanlig lyspære. så det er fullt mulig og dimme under 50W. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Til de som lurte, ja stikkkontakt var det jeg mente Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Til trådstarter, tror det beste er og kjøpe de ferdig kabla greiene fra IKEA, også kjøpe dene på clasohlson: http://www.clasohlson.no/images/products/N...6-30_120437.jpg Art. nr: 32-2247 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå