Grønning Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei, Jeg bruker Plus! versjonen. Jeg låste akkuratt den fordi mamma kom og hun skal ikke se hva jeg skriver, men hvordan får jeg den frem igjen? Jeg låste den med CTRL+SPACE! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Hei, Jeg bruker Plus! versjonen. Jeg låste akkuratt den fordi mamma kom og hun skal ikke se hva jeg skriver, men hvordan får jeg den frem igjen? Jeg låste den med CTRL+SPACE! Hva skal jeg gjøre? 6392500[/snapback] Dobbel klikke på ikonet ved klokka, eller avslutte prosessen til msn så du får starta på nytt? Du kan jo velge en hurtigtast for å låse og opne da..Man kan til og med fikse auto beskjed til de vinduene du har open når du låser den og opner den. Endret 27. juni 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 kult.. er dne bra da? masse bugs på den? Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 andre som har hatt problemer med lydsamtale? eller "ring kontakten" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå