Gå til innhold

MSN 8.0 - ENDELIG ute!

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kan jeg få MSN 8.0 på norsk? Jeg vet den første utgaven er på norsk, men hva med den nye oppdateringen som kom timer senere? Finner ikke den på norsk. :(

6381662[/snapback]

Nei, samma her. Finner den heller ikke på microsoft.no

EDIT: Men leste at dette ikke var en egentlig offisiell versjon egentlig.

"Should you be downloading it?

Not really. To be honest, it's not officially released yet, test isn't done testing it, so you're installing it at your own risk. We don't have a date or time that it will be officially released. And, for what it is worth, you won't see any differences if you do use it."

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Har plusversjonen til live kommet? den som er linka til over her?

6383125[/snapback]

Ja, den har kommet ja.

"Finally, what everyone has been waiting for - Messenger Plus! Live has been released!

Unfortunately the official MsgPlusLive! site has been having some problems (that sewer rat really gets around), so with Patchou's permission we are providing all you eager messers with a fast download mirror to satisfy your MsgPlusLive cravings!"

Last den ned her :)

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål til når vi nå likevel diskuterer MSN.

Jeg har installert Plus, men jeg får ikke til den funksjonen jeg likte best, altså det at når jeg trykker ( så kommer alle emoticons opp. Håper ikke de har fjernet den funksjonen?

Og så får jeg ikke lengre til hurtigtaster for egendefinert status. Fks. før så trykket jeg bare CTRL+1 så gikk jeg i opptatt-status.

Og angående emoticons, er det noen som vet hvor alle emoticons jeg kopierer fra andre blir lagret? Jeg har dem jo hele tiden i MSN min, men om jeg logger på en annen PC så er det jo ikke der. Så da må de være lagret på pc'en et sted. Men hvor? Skulle gjerne visst om det går an å finne dem lagret noe sted, sånn at de ikke forsvinner når jeg evt. formaterer harddisken o.l.

Lenke til kommentar

Fant en genial funkjson på MSN Plus LIVE! nå.

Vet at det finnest sider der man kan sjekke om kontakten har blocka deg e.l.

Men på PLUS ser man når de sist var pålogget og når du sist snakke med dem (var på den gamle også) men det geniale er at man kan se om kontakten har deg på MSN listen sin, og akkurat nå ble jeg litt forbanna på en person som ikke hadde meg på lista :tease:

For å finne denne funksjonen trykker du på MSN PLUS knappen på "hovedsiden i MSN vinduet" Der e-mail, gå til ditt space er o.l, trykk på den og velg "Kontaktliste-opprydding" :thumbup:

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Fant en genial funkjson på MSN Plus LIVE! nå.

Vet at det finnest sider der man kan sjekke om kontakten har blocka deg e.l.

Men på PLUS ser man når de sist var pålogget og når du sist snakke med dem (var på den gamle også) men det geniale er at man kan se om kontakten har deg på MSN listen sin, og akkurat nå ble jeg litt forbanna på en person som ikke hadde meg på lista  :tease:

For å finne denne funksjonen trykker du på MSN PLUS knappen på "hovedsiden i MSN vinduet" Der e-mail, gå til ditt space er o.l, trykk på den og velg "Kontaktliste-opprydding"  :thumbup:

6388927[/snapback]

Har du en enklere måte å si det der på? :p

Fant ikke det du sikta til.

Edit: fant det.

plus! -> kontaklisteopprydding

Endret av SpecialK
Lenke til kommentar
Hehe, aha! Tenkte ikke over at man kunne finne den øverst jeg  :whistle:

6390237[/snapback]

Uansett så var den fin å ha ja:P viste ikke om den jeg. :)

Menne en ting, har ikke helt fått til den "Del filer" shiten..!

ikke sikker på hvordan den funker helt.!!

-Må begge ha msg live for at det skal funke?

-Hvordan går jeg fram? noen som vet ? =O *Ikke jeg* :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hehe, aha! Tenkte ikke over at man kunne finne den øverst jeg  :whistle:

6390237[/snapback]

Uansett så var den fin å ha ja:P viste ikke om den jeg. :)

Menne en ting, har ikke helt fått til den "Del filer" shiten..!

ikke sikker på hvordan den funker helt.!!

-Må begge ha msg live for at det skal funke?

-Hvordan går jeg fram? noen som vet ? =O *Ikke jeg* :dontgetit:

6390883[/snapback]

Det virker som begge må ha det. mer vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...