Gå til innhold

MSN 8.0 - ENDELIG ute!

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Malerpenselen på rekken av ikoner nedenfor avataren.

Siste beta av MSN 8 er såpass stabil at jeg tror jeg dropper å installere noe nytt.

Ganske fornøyd, men spørs om jeg går over til noe enklere greier snart, finnes sikkert noen alternativer.

Lenke til kommentar
Engelske her og, fungerer utmerket....!

Men, jeg savner å ha bilde av kontaktene på kontaktlista, slik vi hadde mulighet for i 7.5.. (7.0 ?)..

Valget var "Small eller Large thumbnail" på kontaktlista... Jeg likte Large!11

Finner engelsk her:

http://download.microsoft.com/download/3/e...l_Messenger.exe

6343483[/snapback]

Det er jo en mulighet da.

Du ser den linjen der du kan søke etter kontakt, helt til høyre er det en knapp med en pil opp og en pil ned, trykk på den og velg "Vis detaljer"

6343726[/snapback]

Lenke til kommentar
har ikke lest hele denne tråden, så unnskyld vis dette spm er tatt opp før.

er det mulig å laste ned en addon eller to, får å få en sånn bar, med de du snakker med på en linje? som med 7.5 + msn pluss?

6352259[/snapback]

Kommer vel etterhvert med Plus, var der jeg henta det fra sist hvertfall.

Lenke til kommentar

Gledelig nyhet!

Write it down in your agendas: on Saturday, June 24th, at 23:40 GMT you'll be able to download the official and final version of Messenger Plus! Live (version 4.0 of world's most popular Messenger addon) from msgpluslive.net. Unless we do the Windows Live Messenger trick again and post it sooner ;)

Kilde: Mess.be

Her har dere patch til nyeste msn!

LAST NED MSN PATCH

Kilde: Mess.be

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Her er et bilde av "hovedmenyen":

6347804[/snapback]

ta og fjern de kategori greiene på venstre siden så ser det så mye mer clean ut! ;) ingen som bruker de til noe uansett så..

6352501[/snapback]

jeg installerte patchen som ble nevnt over her, men jeg fikk ikke fjerna det på vesntresida som du nevner.. de reklamelinkene med bilder,sant? I never use them :/

anyone?

Edit: Hvilke funksjoner får man i tillegg,hvis man installerer live plus, og ikke bare live? Er det noen problemer med plusversjonen?

Lenke til kommentar
Her er et bilde av "hovedmenyen":

6347804[/snapback]

ta og fjern de kategori greiene på venstre siden så ser det så mye mer clean ut! ;) ingen som bruker de til noe uansett så..

6352501[/snapback]

jeg installerte patchen som ble nevnt over her, men jeg fikk ikke fjerna det på vesntresida som du nevner.. de reklamelinkene med bilder,sant? I never use them :/

anyone?

Edit: Hvilke funksjoner får man i tillegg,hvis man installerer live plus, og ikke bare live? Er det noen problemer med plusversjonen?

6354675[/snapback]

Gå på Personlige Innstillinger (klikk på nicket ditt)

Gå til meldinger

Kategorier

Skjul kategorier

Live PLUS- kommer søndag.

Er funksjoner der som kan være fine å ha :)

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...