Gå til innhold

MSN 8.0 - ENDELIG ute!

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var helt grei den :) litt bedre enn betaen :)

Men savner alle pluginsene jeg har og msg plus.. men det kommer seg etter hvært :)

6344373[/snapback]

Ja jeg sa det jo nettopp at det kommer. :tease:

Hehe, patch som du kan fjerna all dritt reklamen der kommer idag stod det.

MSN PLUS Live! får en realese dato imårra.

Håper også at STuffPlug-NG kommer snart.

MSNdiscovery kan være det samma, klikker bare msn alikevel :nei:

Lenke til kommentar
må man legge inn alle kontaktene på nytt?

6344465[/snapback]

Nei.

Likte spesielt godt fildelings-metoden.

6344496[/snapback]

prøvd den ordentlig? Virker bra?

6345214[/snapback]

Ja, var en som inviterte meg til å starte en mappe med han. Laster opp ting, enkelt og greit til en mappe på maskina, så jeg kan bruke den. PÅ sett og vis det samme som det gamle, bare enklere og mer oversiktlig.

Lenke til kommentar

Den nye fildelingsfunksjonen er rett og slett genial. Der er det bare å lesse innpå med alle mulige slags filer, og de kommer over til mottakeren ganske raskt. På denne måten kan man fint logge av uten at overføringen blir stanset og du må begynne på nytt, slik det var med den forrige versjonen. Herlig.

Lenke til kommentar
hvordan får man så det vises ett lite mini bildet, og ikke et grønt hode av de på lista som i 7.5 ??

6345750[/snapback]

Går bare med stort etter hva jeg har fått med, står forklaring lengre bak. Kanskje det er årnings i noen patches eller MSN plus ;)

Lenke til kommentar
Den nye fildelingsfunksjonen er rett og slett genial. Der er det bare å lesse innpå med alle mulige slags filer, og de kommer over til mottakeren ganske raskt. På denne måten kan man fint logge av uten at overføringen blir stanset og du må begynne på nytt, slik det var med den forrige versjonen. Herlig.

6345743[/snapback]

Så så lenge min pc er på kan denne personen ta fra min pc? :) Fett!

En annen ting, noen nevnte det med flere samtalevinduer i tabs som i firefox, noe nytt om det? Noen som vet noe om det? Hadde vert utrolig greit å ha

Lenke til kommentar
Så så lenge min pc er på kan denne personen ta fra min pc? :) Fett!

En annen ting, noen nevnte det med flere samtalevinduer i tabs som i firefox, noe nytt om det? Noen som vet noe om det? Hadde vert utrolig greit å ha

6345970[/snapback]

Det skal du nok se kommer i MSNplus ;)

Imårra får vi vite når den kommer ut til LIVE ;)

Den tabs funksjonen var på PLUS til 7.5, så det kommer nok den tabs funksjonen ja!

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...