Espein Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Lyst på den offisielle nye msn 8.0? Her har du den i NORSK versjon, vil du ha i noen andre språk besøk MESS.BE for å finne det der Enjoy. EDIT: Info fra www.mess.be UPDATE #3: Waiting for Mess Patch? It'll be here in a couple of hours! Messenger Plus! Live will take slightly longer to arrive, but you can expect it very soon as well! Alltid herlig med en patch, da får man fjerna all reklame og dritten Endret 20. juni 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Wow.. Det er ikke ofte jeg hører nyheter jeg bryr meg så lite om. Sist var vel tsunamien som kverka masse folk. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Wow.. Det er ikke ofte jeg hører nyheter jeg bryr meg så lite om. Sist var vel tsunamien som kverka masse folk. 6342767[/snapback] Så ikke svar da din surkladd, på tide med søvn for deg tror jeg Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Noen bra nye funksjoner eller? jeg er for lat til å finne ut selv Lenke til kommentar
Espein Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Noen bra nye funksjoner eller? jeg er for lat til å finne ut selv 6342832[/snapback] Finere design vertfall, funksjoner er jeg usikker på siden jeg har hatt Beta lenge nå Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Man slipper fjortisutseendet til MSN 7.5 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Nais. Endelig! Nytt: Man kan skifte nickene på kontaktene sine til det man vil (som man også kunne i pluss versjonene). Frakoblede meldinger er også nytt, sammen med to funksjoner som heter "Vis tidsstempel på meldinger" og "Vis 'kontakten sier:' før hver melding" Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Dette er LiveMessenger, eller? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Dette er LiveMessenger, eller? Jepp, Windows Live Messenger Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Prøvde betaen, var ikke noe revolusjon.. Får håpe denne er bedre. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Nais. Endelig! Nytt: Man kan skifte nickene på kontaktene sine til det man vil (som man også kunne i pluss versjonene). Frakoblede meldinger er også nytt, sammen med to funksjoner som heter "Vis tidsstempel på meldinger" og "Vis 'kontakten sier:' før hver melding" 6342945[/snapback] Mener du det at man kan se når kontakten skrev mld.? Hva mente du med den siste? :/ En ting jeg savna fra BETA versjonen var at når man skrev flere mld. på rad til en person, så kom alt i en liksom, de som hadde/har BETA'en skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 En ting jeg savna fra BETA versjonen var at når man skrev flere mld. på rad til en person, så kom alt i en liksom, de som hadde/har BETA'en skjønner hva jeg mener Akkurat det jeg mener. Her er et bilde av der jeg har skrevet 4 meldinger og trykket enter for hver melding: Så lenge personen du prater med ikke skriver en melding, fortsetter du i din "kolonne". Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jepp, og derfor gidder jeg ikke laste ned fullversjonen, BETA funker utmerket, beste msn ever. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Nais. Endelig! Nytt: Man kan skifte nickene på kontaktene sine til det man vil (som man også kunne i pluss versjonene). Frakoblede meldinger er også nytt, sammen med to funksjoner som heter "Vis tidsstempel på meldinger" og "Vis 'kontakten sier:' før hver melding" 6342945[/snapback] Mener du det at man kan se når kontakten skrev mld.? Hva mente du med den siste? :/ En ting jeg savna fra BETA versjonen var at når man skrev flere mld. på rad til en person, så kom alt i en liksom, de som hadde/har BETA'en skjønner hva jeg mener 6342974[/snapback] Den funksjonen som heter "Vis 'kontakten sier:' før hver melding" gjør akkurat det du nevner. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Installasjonen funka jo ikke.. stoppa opp i "installasjonsveiviser", eller noe.. kom opp ei tom grå rute. Og på linken sto det ingenting i hovedruta. Bare alle kolonnene og reklamen rundt. Andre med samme problem? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 oh. Har ikke orket å installere det før nå :O fordi jeg egentlig var veldig skeptisk. men nå som jeg endelig har fått det inn så ble jeg veldig positivt overasket over dette ja.. =P herlich! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Holder meg til Gaim jeg Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det er en ting til jeg ikke skjønner. Du sier den er ute, men på sidene til msn,så har de fortsatt bare betaversjon. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Nais. Endelig! Nytt: Man kan skifte nickene på kontaktene sine til det man vil (som man også kunne i pluss versjonene). Frakoblede meldinger er også nytt, sammen med to funksjoner som heter "Vis tidsstempel på meldinger" og "Vis 'kontakten sier:' før hver melding" 6342945[/snapback] Det der kan jeg gjøre på mobilen min også, på MOBILEN. Endret 20. juni 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Man slipper fjortisutseendet til MSN 7.5 6342872[/snapback] Man kan skifte nickene på kontaktene sine til det man vil (som man også kunne i pluss versjonene). 6342945[/snapback] To gode grunnar til å prøve MSN 8.0. Er fullversjonen lik betaen utseendemessig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå