Gå til innhold

MSN 8.0 - ENDELIG ute!

Espein

Anbefalte innlegg

Lyst på den offisielle nye msn 8.0?

Her har du den i NORSK versjon, vil du ha i noen andre språk besøk MESS.BE for å finne det der ;)

Enjoy.

EDIT:

Info fra www.mess.be

UPDATE #3: Waiting for Mess Patch? It'll be here in a couple of hours! Messenger Plus! Live will take slightly longer to arrive, but you can expect it very soon as well!

Alltid herlig med en patch, da får man fjerna all reklame og dritten :w00t:

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nais. Endelig!

Nytt:

Man kan skifte nickene på kontaktene sine til det man vil (som man også kunne i pluss versjonene). Frakoblede meldinger er også nytt, sammen med to funksjoner som heter "Vis tidsstempel på meldinger" og "Vis 'kontakten sier:' før hver melding" :)

Lenke til kommentar
Nais. Endelig!

Nytt:

Man kan skifte nickene på kontaktene sine til det man vil (som man også kunne i pluss versjonene). Frakoblede meldinger er også nytt, sammen med to funksjoner som heter "Vis tidsstempel på meldinger" og "Vis 'kontakten sier:' før hver melding" :)

6342945[/snapback]

Mener du det at man kan se når kontakten skrev mld.?

Hva mente du med den siste? :/

En ting jeg savna fra BETA versjonen var at når man skrev flere mld. på rad til en person, så kom alt i en liksom, de som hadde/har BETA'en skjønner hva jeg mener :p

Lenke til kommentar
En ting jeg savna fra BETA versjonen var at når man skrev flere mld. på rad til en person, så kom alt i en liksom, de som hadde/har BETA'en skjønner hva jeg mener  :p

Akkurat det jeg mener.

Her er et bilde av der jeg har skrevet 4 meldinger og trykket enter for hver melding:

slik6fh.jpg

Så lenge personen du prater med ikke skriver en melding, fortsetter du i din "kolonne".

Lenke til kommentar
Nais. Endelig!

Nytt:

6342945[/snapback]

Mener du det at man kan se når kontakten skrev mld.?

Hva mente du med den siste? :/

En ting jeg savna fra BETA versjonen var at når man skrev flere mld. på rad til en person, så kom alt i en liksom, de som hadde/har BETA'en skjønner hva jeg mener :p

6342974[/snapback]

Den funksjonen som heter "Vis 'kontakten sier:' før hver melding" gjør akkurat det du nevner. :D

Lenke til kommentar
Nais. Endelig!

Nytt:

6342945[/snapback]

Det der kan jeg gjøre på mobilen min også, på MOBILEN.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Man slipper fjortisutseendet til MSN 7.5 :)

6342872[/snapback]

Man kan skifte nickene på kontaktene sine til det man vil (som man også kunne i pluss versjonene).

6342945[/snapback]

To gode grunnar til å prøve MSN 8.0.

Er fullversjonen lik betaen utseendemessig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...