Gå til innhold

[GTA]Hva Er Forskjellen Mellom LCS På PSP & PS2?

SRT-10

Anbefalte innlegg

Hei, jeghar sett at det skal komme Liberty City Stories til PS2 nå, jeg har dette spillet til PSP å jeg gidder ikke kjøpe det spillet til PS2 bare for en bedre graffik...

Men er det noen som vet om det er noen forandringer mellom disse spillene? Gjerne nettsteder som bekrefter dette...

Takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen forskjell. psp spillet liberty city stories er blitt portet over til ps2 thats it.

og spillet har vist nok dårligere grafikk en gta 3 pga psp grafikk blåses opp til tv oppløsning eller noe sånt. så glem oppgradert grafikk.

Endret av 3000
Lenke til kommentar
ingen forskjell. psp spillet liberty city stories er blitt portet over til ps2 thats it.

og spillet har vist nok dårligere grafikk en gta 3 pga psp grafikk blåses opp til tv oppløsning eller noe sånt. så glem oppgradert grafikk.

6358566[/snapback]

Hmm.. Litt har de nå gjort. Tror at grafikken er slik som gta3 bare litt pusset på med refleksjoner og sånne triks. Har enda igjen å prøve det da.

Lenke til kommentar
Trukke de har gjort noe nei, er bare portet direkte over. Men skal kjøpe det i morgen uansett. Spiller jo ikke GTA for grafikken sin skyld, da hadde jeg sluttet å spille de for lenge siden!

6395952[/snapback]

Kjøpte det her om dagen. Synes det ser helt greit ut. Ingenting å utsette på grafikken.

Lenke til kommentar
Trukke de har gjort noe nei, er bare portet direkte over. Men skal kjøpe det i morgen uansett. Spiller jo ikke GTA for grafikken sin skyld, da hadde jeg sluttet å spille de for lenge siden!

6395952[/snapback]

Kjøpte det her om dagen. Synes det ser helt greit ut. Ingenting å utsette på grafikken.

6407240[/snapback]

Kjøpte det i går jeg også, syns faktisk grafikken var ganske bra, men hadde hørt mye syting og klaging om at oppløsningen var så dårlig og alt det der, men alt er faktisk veldig bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...