Gå til innhold

Multicom - misvisende lagerstatus? - Stengt

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte den 15. denne måneden et par minnebrikker fra Multicom. Da stod det 3 stk på lager (dette var sent på kvelden). Når jeg sjekker ordrestatusen i dag, den 20., så står det at de må bestilles, antas å komme 23. Hvorfor står det 3 stk på lager når jeg bestiller, så når jeg har bestilt de så har de dem ikke alikevel? Er det misvisende markedsføring? Den eneste grunnen at jeg bestilte hos dem var at de hadde de på lager. Jeg så brikkene billigere andre steder, men valgte Multicom fordi de hadde de "inne". Nå er jeg irritert, og føler meg lurt!

:mad:

Endret av Wildbill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte den 15. denne måneden et par minnebrikker fra Multicom. Da stod det 3 stk på lager (dette var sent på kvelden). Når jeg sjekker ordrestatusen i dag, den 20., så står det at de må bestilles, antas å komme 23. Hvorfor står det 3 stk på lager når jeg bestiller, så når jeg har bestilt de så har de dem ikke alikevel? Er det misvisende markedsføring? Den eneste grunnen at jeg bestilte hos dem var at de hadde de på lager. Jeg så brikkene billigere andre steder, men valgte Multicom fordi de hadde de "inne". Nå er jeg irritert, og føler meg lurt!

:mad:

6342669[/snapback]

:whistle: det kunne vare feil i deres database ?!?!, har ikke handlet mye fra Multicom så vet jeg ikke..... kan du ikke bare ringe og avbestille ?

du kan også bruke angrefrist når du får dem i postkassen, men spørs om det blir lønnsomt, fordi du må betale porto tilbake.

Lenke til kommentar

Kan jo være feil i databasen deres, ikke vet jeg. Gidder ikke å sende de tilbake når de først er på vei i posten, jeg trenger dem jo så fort som mulig. :) Sendte de en mail og spurte om hvorfor det var forskjell på lagerstatusen, får se hva de svarer i morgen. Hvis jeg får svar.

Lenke til kommentar

Opplevde dette jeg også, bestilte en slik demo harddisk ifra dem, de hadde kun 1 av dem på lager. Kontoen ble trekt og alt, og jeg håpet på å få disken i posten innen noen dager.

Men så ringer Multicom og sier at det har skjedd en feil i databasen dems, og at jeg ville få pengene tilbake. Jeg fikk nå pengene tilbake, men ikke disken som jeg virkelig trengte...

Lenke til kommentar

En liten update: Jeg sendte de en mail i går og spurte om hvorfor det hadde seg slik at de måtte bestilles inn når det sto 3 på lager. De prøvde å ringe meg utpå dagen i går, men fikk ikke tatt telefonen. Jeg fikk så en mail som forklarte at det var noe klunder med deres leverandør igjen, og at lagerstatusen deres var feil. De beklaget på det sterkeste. I dag fikk jeg en ny mail hvor de forklarte at de nå hadde fått inn kortet igjen, og hadde 18 på lager. De hadde sendt det til meg nå, og slått av prisen som kompensasjon. Sjekket listeprisen deres på kortet nå, og den var lavere, så det var ikke slått av som kompensasjon, men jeg er fornøyd jeg. :) Håper jeg får kortet snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...