Dead Ringer Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Hei Jeg blir student til høsten og flytter inn i en leilighet sammen med broren min. Han skal kjøpe en 42" plasma TV (uvist om han velger HD-Ready eller ikke). Jeg har rommet mitt 5 meter unna (15 meter i kabel-strekk) unna TV-en, og her skal jeg ha min vanlige arbeids-PC. Jeg er kabel-TV montør og vil sette opp 1 ekstra kontakt på rommet ved PCen. Her er det jeg ønsker å gjøre: - Koble PC-en til kabel-tv-nettet (for å ta opp programmer og se på TV) - Koble PC-en til TV / Hjemmekinoen for å se på programer, spille musikk osv - Mulighet for å styre PC-en fra stua - Installere et media center på PCen (MediaPortal/Windows Media Center) Har noen her gode råd til: - et greit TV-kort (med fjernkontroll) til PC-en? - hvordan jeg skal koble PC-en til hjemmekinoanlegget (TV / Stereo) - et greit media center - tastatur og mus som kan kobles så langt unna (med vegg mellom) - hva jeg bør gjøre med PC-en for å forbedre bildet mot TV-en (bytte skjermkort?) PC-detaljer - Asus A8V Deluxe K8T800 PRO - AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz Socket 939 - 2GB DDR PC3200 RAM - Sapphire Radeon 9250, 128MB DDR, 128bit Ser fram til å få svar fra dere. Er ikke så god på dette Ha en fin dag! - Kristoffer Endret 19. juni 2006 av Dead Ringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå