piggsvin Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg finner ikke ut av hvordan jeg får vekk denne irriterende bipp bipp lyden som kommer når maskinen går i ventemodus - og når lokket lukkes. Jeg har en fujitsu Simens Amilo S 12" - og er veldig fornøyd. Men denne lyden MÅ jeg få vekk! Please! Hjeeeelp! Har fjernet alle andre lyder, men akkurat denne må ligge under noen andre innstillinger enn de andre. Forresten noen som kan forklare meg hvordan jeg flytter over outlook express fra min gamle maskin til min nye? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei og velkommen til forumet! Sjekk alternativene for strømsparing og ventemodus. Du kan også sjekke i BIOS om det er noen innstillinger der. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
piggsvin Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Hei og velkommen til forumet! Sjekk alternativene for strømsparing og ventemodus. Du kan også sjekke i BIOS om det er noen innstillinger der. Hilsen, efikkan. 6342648[/snapback] Takk for svar. Fant ingenting. Er det jeg som ikke forstår,eller er det mulig at denne lyden IKKE kan slås av? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kommer lydene fra høyttalerene? Lenke til kommentar
piggsvin Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Kommer lydene fra høyttalerene? 6342903[/snapback] Ja, og den er høy! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Kommer lydene fra høyttalerene? 6342903[/snapback] Ja, og den er høy! 6342919[/snapback] Les spørsmålet en gang til Lenke til kommentar
piggsvin Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Lyden forsvinner når jeg skrur ned lyden. Men jeg vil ar lyden skal kunne skrus av - uavhengig av lydnivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå