Chrisss Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Leier en hybel også er det tråløst nett her fikk passord til tråløsenette men så skal jeg formater det jeg husker ikke passorde er det noe murlighet finne det ut på pc ? uten at jeg spøre de folka =P Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Regner med at det er WEP- eller WPA-nøkkelen du mener når du skriver "Nettverks passord". Denne står normalt kryptert, dvs. du ser bare ***** i "konfig'en" på PCen, i hvertfall gjøre det det hvis du bruker Windows XP for å konfigurere trådløst nett. Det gjør antakelig de fleste produsenters egne konfig-programmer også, men det er i så fall eneste mulighet du har på PCen. Med mindre du har tilgang til å logge på routerens webinterface med adminbruker må du nok be om å få passordet (og skrive det opp på et lurt sted). Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 OKei har xp! så det er ikke noe murlighet å se det passorde noe sted da ! = ( Må nok opp spøre da Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Lykke til;) Håpper du overlever:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå