JFTech Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Skal kjøpe meg en hodetelefonforsterker til mine Sennheiser HD600. Er det fremdeles x-can v3 som er det "beste" kjøpet, eller er det noe annet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det kommer vel helt ann på hva du er villig til å betale det... Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Det kommer vel helt ann på hva du er villig til å betale det... 6342833[/snapback] x-can 3 koster rundt 3.500,- så ikke noe dyrere enn det Lenke til kommentar
JensL Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 X-Can er ikke det beste valget til den prisen. Det finnes mye annet bra på markedet nå. Det spørs bare om du absolutt må handle i en butikk her til lands. Let litt på www.headfi.com, så finner du mye bra info. Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 X-Can er ikke det beste valget til den prisen. Det finnes mye annet bra på markedet nå. Det spørs bare om du absolutt må handle i en butikk her til lands. Let litt på www.headfi.com, så finner du mye bra info. 6348372[/snapback] Har du noen eksempler/anbefalinger? Lenke til kommentar
JensL Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Noen utvalgte: Meier-Audio Corda Aria eller HeadFive Headroom Micro Amp Ray Samuels Emmeline SR-71 eller Hornet XIN SuperMicro IV Gilmore AE-1 eller Lite Millett Hybrid + mange andre. Jeg anbefaler å sjekke ut bruktbørsen på Headfi.com. Der kan man gjøre noen fine kupp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå