Gmail Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei Sitter med ett kjempe problem! Har byttet sone på dvdspilleren på pc'n mange ganger nå, og har kun en gang igjen å bytte. Jeg skal bytte fra sone1 til sone 2, men det kommer opp feilmelding når jeg gjør det. DVD error Error Code: 8090000F The disc's region code does not match with the DVD player's region designation. Må jeg kjøpe ny dvdspiller i den bærbare nå?! Tusen takk til alle som kan hjelpe! Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei Sitter med ett kjempe problem! Har byttet sone på dvdspilleren på pc'n mange ganger nå, og har kun en gang igjen å bytte. Jeg skal bytte fra sone1 til sone 2, men det kommer opp feilmelding når jeg gjør det. DVD error Error Code: 8090000F The disc's region code does not match with the DVD player's region designation. Må jeg kjøpe ny dvdspiller i den bærbare nå?! Tusen takk til alle som kan hjelpe! 6342495[/snapback] søk på google etter sonefri til din laptop eller dvd model. det finnes sikkert firmware som gjør den sonefri.... du trenger ikke kjøpe ny DVD-spiller Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) tror anydvd gjør at man kan spille dvder fra alle soner edit: men det kan jo være måter å få det til på Endret 19. juni 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Takk for kjappe svar! Ett dumt spørsmål, hvordan finner jeg ut hva dvdspilleren heter konkret? Er en Toshiba bærbar pc. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Takk for kjappe svar! Ett dumt spørsmål, hvordan finner jeg ut hva dvdspilleren heter konkret? Er en Toshiba bærbar pc. 6342564[/snapback] kan være everest home edition kan finne ut av det Lenke til kommentar
Gmail Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Lastet ned AnyDVD, og dette fungerte! Tusen takk for stor hjelp!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå