.com Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 heisann har nå hatt et problem med lyd-innstillingene på pcen noen måneder men ikke orket å gjøre npe med det. men nå takler jeg det ikke mer. her er problemet: jeg kan ikke vise volumikon på oppgavelinjen, da får jeg melding om at volumkontroll-programmet ikke er innstallert... avansert boksen er grå, dvs kan ikke trykke på den og under fanen lyd, når jeg trykker på volum-boksen, så kommer det opp feilmelding om at windows ikke kan kjøre sndvol32.exe noen som ser noen løsninger? prøvd systemgjenoppretting uten hell, har også søkt etter virus/spyware Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Du kunne prøvd å installere lyddrivere på ny. Du finner nok nyeste drivere på hjemmesiden til HK-produsent. Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hater å si det: Reinstallering av Windows... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hater å si det: Reinstallering av Windows... 6342765[/snapback] Det er nok letteste/raskest måten ja... Men mulig du kan reparere dette via repair concole som du kan boote opp fra windowsXP CD'en. Lyddrivere vil nok ikke påvirke dette siden dette er en del av operativsystemet, og ikke lyd-subsystemet under kontroll av lydkortet. -Stigma Lenke til kommentar
.com Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 fikk det til slutt til ved å extrakte sndvol32 fra xp-cden, fant heldigvis en guide på nettet etter mye søking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå