Gå til innhold

Kommer det noen mobiler med OLED?

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om det kom noen mobiler med bra OLED sjerm snart?? jeg vil da si sirka 2" og minst 240*320 pixler!

Noen som har noe peiling??

Har hørt de bruker mindre strøm og har bedre kantrast og farge pga den ikke har baklys..osv!

Og som da igjenn nesten dobbler batteri tiden! hehe

Mvh

Per Nilsen

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har vi BenQ-Siemens S88, men den er 176x220.

Hvis det kommer en QVGA OLED-mobil, så er den trolig fra enten benQ-Siemens eller Samsung da disse er ledende på skjermteknologi (og da tenker jeg ikke kun på mobiler).

Problemet med OLED er tregheten, at bildet henger igjen i noen tidels sekunder. Ellers er det vel bare fordeler.

Lenke til kommentar
Nå har vi BenQ-Siemens S88, men den er 176x220.

Hvis det kommer en QVGA OLED-mobil, så er den trolig fra enten benQ-Siemens eller Samsung da disse er ledende på skjermteknologi (og da tenker jeg ikke kun på mobiler).

Problemet med OLED er tregheten, at bildet henger igjen i noen tidels sekunder. Ellers er det vel bare fordeler.

6343453[/snapback]

oki! Skal kjøpe k800i nå og neste gang jeg skal kjøpe ny så skal jeg ha en med OLED sjerm, vis den har noe anet og skryte av å! for det dobbler jo nesten batteri tiden! Men hvor bra er den sjermen egentlig på S88 i forhold til en TFT med samma pixler??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...