Complexity Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Muligens feil topic, men viste ikke hvor denne skulle postes.. For over 2 uker siden bestilte jeg noe fra www.crash.no pakken ble sendt like etter. Fikk sporingsnummer også.. og siste nytt der er at den 7 ble pakken vidresendt fra oslo.. Pakken kom aldri videre og crash har sendt etterlysning til posten. Noen som vet om jeg noensinne vil få pakken? har dette skjedd med noen av dere? tok det lang tid før de fant den da? Hva skjer om de ikke finner den? kan jeg bestille ny da? og hva skjer om pakken kommer om noen måneder? må jeg betale retur da? Er grusomt lei av å vente på forgasseren min, trenger den fort som juling.. Endret 19. juni 2006 av complexity Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er nok bare posten som kan vite hvor pakken din er blitt av. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg fikk en forgasser her på døra om dagen... kan det være din? Neida.. posten roter veldig, død over posten. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det er nok sant som premium sier, om det ikke er noen inside-men her, da... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 men bare tenkte om noen har opplevd at pakken har blidt rotet bort, og hvor lenge de måtte vente.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 men bare tenkte om noen har opplevd at pakken har blidt rotet bort, og hvor lenge de måtte vente.. 6342492[/snapback] Til posten finner den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå