Gå til innhold

Drivere til Shuttle FN45

cFc

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt masse probemer med pc'en. Først forsvant D: (cd/dvd-rom), så gikk det ikke an å starte opp windows, så jeg tok system restrore og reinnstallerte Windows. Men nå har jeg et problem, hoved kortet mitt har blitt avinnstallert, og derfor kommer jeg med ikke på nettet siden nettverkskortet er på hovedkortet. Lyden har også forsvunnet sammen med mange andre ting. Hvis noen kunne hjelpe med å finne en plass der man kan laste ned driveren til hovedkortet mitt så hadde jeg blitt veldig glad :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hatt masse probemer med pc'en. Først forsvant D: (cd/dvd-rom), så gikk det ikke an å starte opp windows, så jeg tok system restrore og reinnstallerte Windows. Men nå har jeg et problem, hoved kortet mitt har blitt avinnstallert, og derfor kommer jeg med ikke på nettet siden nettverkskortet er på hovedkortet. Lyden har også forsvunnet sammen med mange andre ting. Hvis noen kunne hjelpe med å finne en plass der man kan laste ned driveren til hovedkortet mitt så  hadde jeg blitt veldig glad :thumbup:

6341872[/snapback]

hei.....

jeg har funnet at FN45 har egentlig betegnelse/model: SN45G

hvis det stemmer så gå ditt: http://global.shuttle.com/download/download.asp

og tast SN45G i "Input Model Name" og SEARCH.

det er to modeler som dukker opp, da må du finne ut hvilken av disse er riktig for deg.....

Lenke til kommentar
Takker man, men  når jeg søker på det navnet så kommer det bare opp Connection closed by remote server og masse tull. Men jeg skal prøve igjen i morgen så får vi se det :)

6342189[/snapback]

det gjør ikke hos meg, kobler direkte til Shuttle download nettside med valget.....

lykke til......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...