Edstro Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Eg har lest endel rund og funnet ut eg kan oppgradere med ny firmware på PSPen min enkelt via en USB kabel. Så hva anbefaller dere? Hva bør eg bruke? Vilken firmware er best? å hvordan sjekker eg min firmware versjon? Hvis eg angrer kan eg degradere til standard igjen da? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Eg har nå funnet ut at eg har firmware versjon 2.60 å nå er eg sur. For kosen kunne eg vite at eg ikke skulle oppgradere for å få med meg alt det kule? Når PSP sa eg måtte det. Eg er jo litt ny på dette område. Men eg reiner med at det er ingen vei tilbake til den gamle firmwaren? Endret 19. juni 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Ja da ver eg veldig gla da eg fant dene med masse god programmvare. Men eg gjør ikke noe før eg vet om eg kan angre? Å finnes der en emulator som gjør at eg kan spille gameboy spill på PSPen? Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Viss du har 2.60 så går det ikkje å nedgradere, det beste ville vert om du hadde 1.50 eller noke sånt. Viss det er en trøst, so har eg vert like dum sjølv, eg og har 2.60 Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 opp med humøret, snart kommer chipen! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Du kan kjøpe GTA: Liberty city. Gjennom en save-slot i dette spillet kan du installere et program som lar deg kjøre homebrew. Men såvidt jeg vet kan du ikke kjøre pirat PSP-spill eller filmer gjennom dette (er ikke sikker her, siden jeg ikke har prøvd på dette). Bruker du GTA-"hacket" kan du ivhertfall bruke mange av de programmene og spillene som finnes på den linken du nevnte. Her er en annen link: http://www.fanjita.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå