alexio Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei og hopp! Herlig med sommer! Min tur til militærtjeneste, og tenkte å skaffe ny mobil i den forbindelse. For 2-3 år siden var jeg helt med på hva som var bra, og hva som ikke var fullt så bra på mobilmarkedet, men har dessverre falt helt av den karusellen.. Har en Samsung E100 nå Så om noen kunne gitt meg noen tips hadde jeg satt stor pris på det Skal opp til Skjold i Indre Troms, stedet Gud glemte, men NATO husket (makan til kuldehøl finnes ikke, såvidt jeg vet), så litt robust bør den kanskje være. Her er mine "kriterier": -Pris: Helst ikke over 3500,- -Form/farge: Ikke viktig, så lenge den ikke er _stygg_ -Merke: Alt går, selv om jeg aldri har likt siemens -MP3: Greit og ha, men ingen nødvendighet -Radio: Ikke nødvendig, men greit å ha -Kamera: Svært viktig (en av grunnene til at jeg skaffer ny telefon). -Skjerm: Jo større jo bedre Funksjoner: Kalender, gprs, spill o.l. er ikke nødvendig (har nett og bærbar pc på leir). Håper dette hjelper litt, hadde vært utrolig fint med litt feedback, ettersom jeg blir nødt til å stole blankt på tester og ikke alltid troverdige brukeromtalelser Mobilen trenger ikke nødvendigvis å være lansert enda, ettersom jeg reiser i midten av august. Helst ikke en eldre modell, jeg bytter sjelden mobil (hardt bruk, though). På forhånd takk! MVH Alex Lenke til kommentar
epon Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hva med SE k800i? Dette er en telefon som kommer i løpet av juni fra Sony Ericsson. Det er en skikkelig kameratelefon; autofokus, 3,2 MP,. Den har riktig nok ikke den største skjermen på markedet, men på størrelse med w810i . Den har standard mp3spiller, men også noe som heter TrackID, det er et prgram som kan kjenne igjen låter på radio og gi deg navnet på den. Prisen, den starter riktignok på 3500 kroner. Jeg fant til 3595 da jeg søkte på kelkoo.no Lenke til kommentar
epon Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg glemte å si at kameraet er av merket Cybershot og at det er xenonblitz Lenke til kommentar
alexio Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Takk for tipset, skal ta en kikk på den! Åpen for andre tips også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå