assassin Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg har et problem med en ny prosessor jeg har instalert i en datamaskin, den funker, men den beskrives som en "ukjent enhet". Med mindre jeg får identifisert prosessoren, kan jeg ikke instalere programmer/drivere som er designet for enheten. Grunnen til at jeg skal ha disse programmene til enheten er at jeg må stille på frekvensen til prosessoren (fra 100 til 166) slik at den kjøres i ordinær ytelse. Jeg får ikke opp Bios når jeg starter datamaskinen. Jeg vet at det er AMD Athlon 2500+ prosessor. Jeg hadde satt pris på om noen kunne gitt meg et svar på hvordan jeg kan løse en eller begge av disse problemene. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Du kan prøve en av 3d markene... de har systeminfo... Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Du kan prøve en av 3d markene... de har systeminfo... 6373137[/snapback] Tungvindt. Bruk heller CPU-Z Hvordan du skal komme deg inn i bios kan jeg ikke fortelle deg uten mer info om hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Du kan også se på "Sandra SI soft", det tilbyr ganske mye informasjon om maskinvaren din. Bios kan ikke jeg heller hjelpe deg med, desverre. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Dette er ikkje eit spel-relatert problem. Tråden passer betre under "Prosessorer". Tråd flyttes. Lenke til kommentar
InZane.OC Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 prøv everest også, mye info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå