Snorre Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Sitter her hos en kompis som er kommet i et leit problem. Av en eller annen grunn har DVD-enheten hans (DVD-reader, CD-writer) valgt å "forsvinne". Dette er en Samsung TSSTcorp CDW/DVD TS-L462A. Enheten sitter i en bærbar PC. Jeg har gått inn på enhetsbehandling hvor symbolet for den optiske diskenheten er markert med et utropstegn. Jeg er ikke sikker hva som foresaker dette problemet. Jeg har en teori om at det er driverne som er korrupte og at en reinnstallasjon av disse ville hjelpe. Jeg finner midlertid ikke de riktige driverne. Har prøvd med automatisk driveroppdatering fra samsung, men programmet finner ikke enheten. Er det noen som har noen råd her. Karen vil helst ikke sende inn til support da dette koster en del penger og er unødvendig om deg skulle kunne gå ann å fikse selv. Snorre Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei! Dette har hjelpt meg og en del andre med lignende tilfeller. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 Hei! Dette har hjelpt meg og en del andre med lignende tilfeller. Hilsen, efikkan. 6341953[/snapback] Takk. Skal opp til kompis i mrogen også, han skal kjøpe seg Xbox 360. Så da kan jeg teste ut det med å slette registry-filene. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå