-stian- Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Tester ut Beta 2 av Vista (Build 5384). 32 bit. Noe som irriterer meg er at skjermen flimrer konstant. Sånn ca vært 3 sekund så flimrer en liten del. Har oppdatert med siste driver (Vista-driver) fra Ati sine sider og har prøvd å justert screen refesh rate. Noen som har opplevd det samme og finnes det en løsning som jeg har oversett? stian Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei! Hvilken skjerm har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Vista bruker Beta-drivere, de er under utvikling, og ikke optimaliserte i det heletatt. Regner med at ATi har en måte slik at brukerene kan melde tilbake om problemer? Anbefaler deg å gjøre det. Lenke til kommentar
adioez Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tester ut Beta 2 av Vista (Build 5384). 32 bit. Noe som irriterer meg er at skjermen flimrer konstant. Sånn ca vært 3 sekund så flimrer en liten del. Har oppdatert med siste driver (Vista-driver) fra Ati sine sider og har prøvd å justert screen refesh rate. Noen som har opplevd det samme og finnes det en løsning som jeg har oversett? stian 6341526[/snapback] Har samme problem ved bruk av ekstern skjerm på min inspiron! (X300) Funnnet løsing på problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå