Jørnan Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har ikke ordket å lese gjennom alle innleggene, så beklager om dette har blitt skrevet tidligere, men svare er iallefall at det er umulig for et menneske. De testet det på Mythbusters og det gikk ikke. Er såvidt mulig med stiv huske istedenfor en myk hvos dere forstår hva jeg mener. Kjetting eller hva de vanligvis bruker til å koble husken sammen med huskestativet vil derfor ikke fungere Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Duh! er bare en side med innlegg da! Slapping... Lenke til kommentar
GeO Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Duh! er bare en side med innlegg da! Slapping... 6412079[/snapback] Til jornans forsvar må jeg si at jeg tror de utledningene dine kan skremme vannet av hvem det skal være. Selv setter jeg imidlertid stor pris på dem. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hvor mye vekt må til for at kjettingen ikke kan være stram? For det er ikke noe problem å sende en huske rundt hvis ingen sitter på den. Om den er stram hele veien vet jeg ikke, men den ser tilsynelatende stram ut. Eller for å gjøre det enklere, hva kreves i fartøkning per 100 gram ekstra vekt på setet? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Godt spørsmål. Problemet er at et menneske har en maksfart. Å dytte en huske uten et menneske på (og du står på bakken) går greit, som du sier, men når man er på husken har man ikke sjans til å lage stor nok fart selv. Svake skapninger Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Neitakk: tror det siste du spurte om er vist på slutten av en utledningene mine. Riktignok antatt masseløs kjetting. Med ikke masseløs kjetting må jeg endre utledningene mine en del, noe jeg ikke har tenk å gjøre via mobil.??TwinMos: Dersom en har postet en matematisk utledning at et svar, og man ikke gidder lese, er det likegreit å lavære å poste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå