uffi Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei. Jeg har IPS og domene, og har strukturen på forumet jeg vil sette opp. MEN... Jeg skjønner ikke hvordan lagre det på IPS (Invition power s..) Ei heller hvordan knytte det tiil domene. Noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei, en generisk oppskrift er nok ikke så enkelt å gi. Vanligvis må du laste opp filene som utgjør forumet ditt (og / eller websiden) til en spesifik mappe på ditt web hotell via ftp. Da skal websiden / forumet ditt vises automatisk i webleseren når man taster inn www.xyz.xyz. Det stilles også ofte krav om at "hovedsiden" heter noe i stilen "index.htm(l)". Du må nok spørre din webhotell leverandør hvor denne mappen finnes / hva adressen til ftp-serveren din er. Husk - når du skal drive med forum kreves det eventuellt skriverettigheter mot enkelte / mange filer i ditt oppsett - da må du sette de nødvendige rettighetene på disse filene / mappene. Hilsen, bit Lenke til kommentar
uffi Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Bit. en generisk oppskrift er nok ikke så enkelt å gi. Vanligvis må du laste opp filene som utgjør forumet ditt (og / eller websiden) til en spesifik mappe på ditt web hotell via ftp. Ja dette prøver jeg, men det fungerer ikke... Da skal websiden / forumet ditt vises automatisk i webleseren når man taster inn www.xyz.xyz. Ok.. får prøve dette.. Det stilles også ofte krav om at "hovedsiden" heter noe i stilen "index.htm(l)". Ja det har jeg gjort. Du må nok spørre din webhotell leverandør hvor denne mappen finnes / hva adressen til ftp-serveren din er. Det er i ordnet. Snakket med de på tlf, og det skulle virke sa han. Det er noe med IPS jeg gjør galt.. finner ikke ut hverken hvordan jeg får endret oppsettet på siden eller hvordan få lastet forsiden ned på maskinen min så jeg kan endre det her..? Husk - når du skal drive med forum kreves det eventuellt skriverettigheter mot enkelte / mange filer i ditt oppsett - da må du sette de nødvendige rettighetene på disse filene / mappene. Ja det tror jeg at jeg fikk gjort riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå