REXI Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Hmm, henvender meg til Eliten igjen jeg. Sitter her med en Demo av NOLF2, (Ikke Teaser), har kommet så langt at jeg har funnet alle 4 lappene som skal Decodes, ok, det er gjort, kommer til en dør hvor det står Open, men, Nope, klarer ikke det ?!?! :sad: Hver gang jeg "Bjeller" på alarm "skiltene" kommer det nye fiender, skal jeg holde på til alle er drept, altså ta runden på hvert av de "skiltene". Trenger litt hjelp...Ja :smile: Annet Tema, er det noe sant i at Half-Life kommer ut med en Ny versjon, med Bedre Grafikk, og slikt, eller er det bare rykter ? På forhånd Mange Takk...:smile: REXI Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Du skal finne en presang som han fyren har lagt ut til deg. Da får du en dekoder og den skal du bruke til å dekode lappene som har spm. tegn på seg. Når det er gjort så er det nesten en fordel å gjøre det som du får beskjed om: Åpne postkassene slik det står på lappene rød og blå skal åpnes... [ Denne Melding var redigert av: Smyagol på 2002-10-12 17:41 ] Lenke til kommentar
REXI Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Hmm, Takk, men, jeg har funnet Decoderen, pekt på alle de 4 lappene som er spredt rundt på brettet, men ikke klart å få frem hva det skal stå, ja jeg har åpnet postkassene, men det var bare på grunn av at jeg ikke fikk til det andre og fant ut at det gikk ann, men.... Hvor mange postkasser er det da ? Og hva skjer da ? Takk, så langt ! Best Regards REXI Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg sitter her med fullversjonen jeg helt lovlig da såkart d er drittkult Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 For å dekode de 4 lappene, må du holde inne use knappen inntil meldingen er dekodet helt! Du ser at bokstavene skifter hele tiden inntil meldingen er lesbar. Det er 3 postkasser, og de må være åpen/lukket i henhold til det som står på de scrambla meldingene. Når det er gjort vil agenten kontakte deg og du kommer videre. Lenke til kommentar
REXI Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Tusen Takk, til Dere alle, jeg visste det, Dere er Bare good :smile: Ble ferdig med det i går kveld, får vel ta turen å kjøpe Fullversjonen :smile: Takk igjen :smile: REXI Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 21:30, skrev REXI:Ble ferdig med det i går kveld, får vel ta turen å kjøpe Fullversjonen :smile: gled deg, fullversjonen er genialt bra. og, for all del, ikke avbryt fiender når de snakker sammen.. enkelte samtaler er hysterisk morsomme. :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 21:45, skrev psilocybe:og, for all del, ikke avbryt fiender når de snakker sammen.. enkelte samtaler er hysterisk morsomme. :smile: Sitter igjen fra eneren, altså. *glede* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå