DE1 Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Heisann! Prøvde meg litt smått i photoshop med speilbilde og litt slikt. Likte det egentlig litt. Helt på trynet eller funker det? Endret 19. juni 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg synes det var kjempefint! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg synes det var kjempefint! 6341428[/snapback] Hehe, takk! Lenke til kommentar
engekri Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Bortsett fra at det ser ut som om du flyr var det stilig Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Vesentlig bedre enn forrige positur fra deg, da det så veldig utklipt ut... Denne gangen er bildet i mye mindre oppløsning så slike feil er i alle fall ikke like tydelige. Akkurat rundt hode/hår kan det nok virke litt utklipt, men dette er jo et parti som er ekstremt krevende og vanskelig å gjøre noe med også da... Idéen var i alle fall god! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Du skulle hatt på deg mørk dress (får agent 007 assosisjoner så det holder her). Godt gjennomført! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Hehe, tusen takk for komentarer! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Bortsett fra at det ser ut som om du flyr var det stilig 6341845[/snapback] Hehe, så det var ikke så stilig? Btw, spilbilde best i farger/s/h? Farger: Selv synes jeg det gir en mer effekt i bildet uten farger. (Snakker da om speilbildet..) Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Btw, spilbilde best i farger/s/h? Jeg synes også at speilbildet i svart/hvitt gjør hele bildet mer spennende! Ellers hvis jeg skal påpeke noe annet, så kunne du med hell at mer luft over hodet - kanskje så du fikk med hele "sirkelen" du sitter i. Det ble i alle fall veldig trangt slik det er nå... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg synes kanskje bildet er litt klaustrofobisk, men det fungerer. Fargeversjonen fungerer best. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Syntes at svart hvitt var best jeg... Greit nok bilde det her, men syntes at det sorte i kantene ser litt vel.. "falskt" ut.. (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, litt for plutselig overgang kanskje) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå