Gjest Slettet+142 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 hey.. vet ikkje helt om denne e postet riktig, men.... har sett på ftp-serveren eg bruker at det e en fil som heter ".ftpquota"... ka bruker man den filen til? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 det er en konfigurasjonsfil som blant annet proftpd ftp-server bruker (vet ikke om andre også gjør det), og utifra navnet vil jeg tro det er den som hindrer deg i å overskride maksgrensen for lagringsplass. Du har nok ikke tilgang til å gjøre noe med den, verken slette eller endre. Du får bare la den være der i fred Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 oki.... OT: har den følelsen av at du alltid e der eg e i forumet... Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Tydeligvis, du prøver visst å svelge mye kunnskap på en gang du... Bare i dag har du vel posta i så godt som alle kategoriene i Programmering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 hehe.. der har du meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå