onanym Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 som sagt, prøver å få til et spill og hadde null problemer med dette på stasjonær-pc, men på laptop kommer det rett og slett ikke opp noe annet enn den fysiske stasjonen. har prøvd å fikse på antall virtuelle enheter(dog jeg ikke trengte dette på stasjonæren), men fortsatt ingenting... hjelp meg, please, spillabstinenser! Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Klarer du ikke å installere virtuell drive , eller kan du ikke laste image filen din? Lenke til kommentar
onanym Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) antar at det er det aa installe virtual drive, for som sagt finner den bare den fysiske, men paa stasjonaeren trengte jeg ikke gjoere noesomhelst, den ordna biffen paa egenhaand... ps: Det er en relativt gammel Compaq evo n400C med Xp, dockingstasjon med kombo DVD -leser og CD/W. Har hatt litt småtrøbbel med windows og siden jeg ikke har internet tilgang på den får jeg ikke brukt winupdate o.l, kan dette være feilen? Endret 19. juni 2006 av onanym Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja det kan bli vanskelig med en del av *dll filene. De skaper problemer. Men du kan prøve å se om du kan installere virtuall drive fra et annet program , som Iso recorder , PowerIso eller annet. Det er mange ute der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå