ragamuffin Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Her er noen bilder tatt for et par dager siden av småen som lå å slappa av på sofaen. Har brukt en 70-200 IS og begge bildene demonstrerer fint fordelen med bildestabilisator. Håndholdt 200mm, f/4.0 og 1/30 sek. ISO800 på Canon 20D. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 NYDELIG, absolutt, selvom jeg kunne tenkt meg litt mer kontraster. Men det blikket, helt genialt Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Fint du likte det litejk. Men er dog ikke helt enig i kontrastønsket Lyset kommer på skrått bakfra så det kunne blitt veldig uvjevnt/hardt mer større kontraster her. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Enig i kontrastene, det trengs ikke noe mer. Nå er det fine og duse gråtoner som ikke burde reduseres noe særlig. Jeg er dog spent på hvordan bildene er i farger. Flotte bilder, særlig det første. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 De fungerer slik de er, men det hadde som sagt vært nice å se fargebildene også. Slike bilder skal være myke. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Å.. Så søtt.. Det første var min favoritt også, blikket her treffer meg mer en på det andre bildet. Den skinnende leken syntes jeg også passet godt inn. Stå på med slike søte bilder ^^ Det er flott å se. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Å.. Så søtt..Det første var min favoritt også, blikket her treffer meg mer en på det andre bildet. Den skinnende leken syntes jeg også passet godt inn. Stå på med slike søte bilder ^^ Det er flott å se. 6346538[/snapback] Ok, da legger jeg da ut en versjon i farger for vurdering også. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Satt å så inn i øynene til babyen mens sverige scoret mål akkurat nå Men jeg har problemer med å bestemme meg for hvilket av bildene jeg liker best. Sort hvit: Leken er ikke like dominerende, den er en skinnende gjenstand som gjør seg godt i bildet. Klærne til ungen ligger som en fin bakgrunn som blir uskarp lenger bak, syntes denne gjør seg veldig godt her. Øynene til ungen er hvite og jeg ser dem godt.. Farger: Leken blir litt for fargeful syntes jeg, den trekker litt for mye på øynene. De blå og hvite klærne syntes jeg ikke gjorde noe, en fin bakgrunn egentlig. Selve fargen i fjeset var svak, men det er sånn den burde være syntes jeg. Jeg prøver kun å si hva jeg tenker på når jeg ser på bildene, selv om det kanskje ikke betyr så mye, men alt i alt.. så må jeg nesten si at...... Sort/hvit liker jeg best.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg syntes det var fint, det også. Den knallrøde bilen ligger helt fint i bildet, og skaper en liten ballanse med øynene til bebisen. Det er mulig s/h er litt mer i tiden. I dag skal gjerne babybilder se ut som om de er av bestefar. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Takker for fine vurderinger Marthe og PM!. Selv er jeg svak for BW, evt farger med lav saturasjon. Nå skal det sies at fargeversjonen her kunne nok vært hevet en god med bedre etterbehandling enn den litt kjappe varianten jeg tok her. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg tok meg friheten til å prøve litt med kontraster og slikt, og jeg må si meg enig at det er en fin gråtone i dette bildet, og det er veldig fint slik det er Lenke til kommentar
Moxica Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Er for tiden begeistret for mye kontrast (er noe fersk, mao.) Men dette syntes jeg var velbalansert. Om jeg absolutt må kicke på noe, måtte det være retningen på blikket. Skulle gjerne sett et blikk rett i kamera fra samme serie. Tror det ville smeltet noen hjerter. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Har du lagt på den svarte bakgrunnen eller var den "naturlig"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå