Gå til innhold

Problemer med X360 etter våroppgradering

enl

Anbefalte innlegg

Leverte tilbake min X360 for en stund siden grunnet frysing og støy, men nå ser det ut til at problemene med all frysinga i dashboard kan ha noe med våroppgarderingen å gjøre. Buggy oppgradering og enda en Finner flere lignende poster rundt på nettet. Flere som har hatt problemer med at maskinen har begynt å crashe etter oppgraderingen?

Endret av enl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Jeg har problemer av og til.. Men er ikke så ofte at jeg tror jeg kommer til å levere den inn. Spes når jeg vet det tar en mnd før jeg får den tilbake.

Lenke til kommentar

Ikke hatt noen problemer med noen av oppdateringene. Min har låst seg et par ganger (en gang mens jeg spilte condemned demoen og en gang når jeg spilte TDU demoen) og det var vel ca. 3 måneder mellom de to gangene.

Etter den siste oppdateringen har den ikke låst seg en eneste gang.

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg har fremdeles min launch-day Xbox 360, som har fungert helt strålende. Har opplevd ring of death en gang, og det var på en varm dag og 360en stod ved siden av skjermkortet på en åpen PC og var generellt dårlig ventilert.

Den kan dog henge litt når man sjekker ut andre folk sine gamercards og går fort frem og tilbake, men bittelitt tålmodighet kommer man langt med på slike ting.

Lenke til kommentar

Jeg vil i allefall ikke ha en konsoll som oppfører seg som flere av M$' OS, men som faktisk kan gjøre det den skal uten å fryse eller kræsje. Problemet er at jeg ikke trengte å gjøre noe som helst for å få den til å fryse; det å bare idle i dashboard var mer enn nok. Enda verre var det med CD-ripping, og det var ingen røde sektorer i ringe heller...Nei, tror jeg holder meg til Sony og Nintendo jeg :)

Endret av enl
Lenke til kommentar
Jeg vil i allefall ikke ha en konsoll som oppfører seg som flere av M$' OS, men som faktisk kan gjøre det den skal uten å fryse eller kræsje. Problemet er at jeg ikke trengte å gjøre noe som helst for å få den til å fryse; det å bare idle i dashboard var mer enn nok. Enda verre var det med CD-ripping, og det var ingen røde sektorer i ringe heller...Nei, tror jeg holder meg til Sony og Nintendo jeg :)

6365768[/snapback]

Ikke så dumt det tror jeg. Maken til problemer med 360 har har jeg ikke sett maken til. Meget skuffende siden Xbox er en meget robust konsoll med veldig få problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...