Footy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 jeg pleide å være stor fan av det å koble til pc'en til TV'en og kjøre film på TV skjermen fra pc'en... Etter siste formatering av pc'en får jeg det ikke til... Bruker standard fremgangsmåte, men når jeg trykker "Utvid Windows-skrivebordet til denne skjermen" så skjer det ingenting... jeg kan heller ikke gjøre tv'en til primær skjerm... Bruker s-video, har et ATI Radeon 9800 pro... Lenke til kommentar
b21a Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 har du installert "orginal programvaren"? Det løste mitt lignende problem. Fikk ikke bilde på tv'n før jeg installerte programvaren som kom med kortet, oppgraderte etterpå og det funket fremdeles. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 prøvd både og installere orginal for å så oppgradere, prøvd bare orginal og prød uten orginal og lastet rett ned fra ATI... no luck Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 men om man installerte orginalen, for å så oppdatere etterpå. I praksis sletter den ikke bare den orginale og ertatter den med den nye? Så teoretisk sett så blir vel det det samme som å installere oppgraderingen med en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå