TormodK Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Har hørt at Linux egner seg best å kjøre servere på!?. skal lage server til å ha CS på! derfor vil jeg vite hvilke versjoner av linux som egner seg best å sette denne opp på! hvilke krav av hardware blir det stilt? Er ny på feltet! Takknemlig for alle svar! Lenke til kommentar
glabba Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Det er egentlig samme hvilken distro du velger! Det er ikke så stor forskjell på dem! Antar at du er litt grønn når det gjelder linux! Da er kanskje Mandrake et godt valg! Eller Redhat! Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 hva er forskjellen på mandrake og redhat? Lenke til kommentar
glabba Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Ikke mye, Mandrake bygger på Redhat hvis jeg ikke husker heeelt feil. Mandrake er rettet mer mot nybegynnere enn Redhat. Lenke til kommentar
pine Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Godt innarbeidet gui OSV. Satt stor vekt på automatisk konfigurering og sånn sjit. Du trenger ikke GUI for cs server, tar bare opp resursene. Be en venn som kan linux legge in slackware eller debian net install. Tar ca 400 meg disk plass i alt, tar et øyeblikk å installere CS server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå